וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחליף לסטודיו 60 חינם באינטרנט

20.2.2007 / 16:49

הדרמה תוחלף בעוד שבוע בדרמת-פשע חדשה " The Black Donnellys" שהפרק הראשון שלה מוצג בחינם באתר של יאהו!

אתמול בלילה התוכנית "סטודיו 60" ירדה מהמסכים, בשבוע הבא היא תוחלף על ידי דרמת פשע חדשה, " The Black Donnellys". פרק הפיילוט של הסדרה החדשה עלה בחינם לאתר יאהו! כבר בחודש שעבר, הרבה לפני שידורו בטלויזיה, ביום שני הבא.

סדרת הדרמה עוקבת אחר בארבעה אחים אמריקאים ממוצא אירי, המעמידים את המשפחה במקום הראשון ויעשו הכל כדי להגן עליה, על אף המעורבות שלהם בפשע המאורגן בשכונת הל'ס קיטצ'ן בניו יורק.

בסדרה משחקים בין השאר קירק אסאוודו (אוז), ג'ונתן טאקר, ואוליביה ווילד, והיא מבויימת על ידי הבמאי זוכה האוסקר פול האגיס, שאחראי על הצלחות כמו "התרסקות", ו"מיליון דולר בייבי", שגם כתב את הפילוט.

זו לא הפעם הראשונה שרשת NBC מעלה לרשת קטעים שלמים מתוכניות. הרשת העלתה קטע ארוך מפרק פתיחת העונה של "המתמחה" של דונלד טראמפ, והעלתה את פרק הפיילוט של סדרת הפוטבול Friday Night Lights במלואו.

עליתה ונפילתה של Studio 60

הסדרה" Studio 60 " עלתה למסכים בחורף שעבר, ועוררה עניין בעקבות ביקורות מדהימות שכתבו מבקרים שהעריצו את העבודה של יוצר התוכנית, זוכה פרס האמי אארון סורקין, יוצר סדרת הטלוויזיה המוערכת "הבית הלבן".

למרות הביקורות (שהפכו מעורבות בהמשך) הקהל לא בא בהמוניו. ולמרות השחקנים, מת'יו פרי (חברים), ובראדלי וויטפורד (הבית הלבן), ירדה הסדרה בהדרגה בטבלאות המדרג.

בהתחלה רצו לשדר את התוכנית החל ממרץ, אך התוכניות השתנו כשבשבוע שעבר הרייטינג של סטודיו 60 הגיע לשפל עונתי חדש, 2.8 אחוזים בין הגילאים 18 ל-49. אפילו הטלנובלה הכושלת ?What About Brian עקפה את התוכנית בנתוני הרייטינג.

NBC עדיין לא הכריזה באם התוכנית תחזור בעונה הנוכחית למרקעי הטלוויזיה. ההורדה החריפה שלה מלוח השידורים מרמזת שהתוכנית לא תהיה חלק מהתוכניות של הרשת לסתיו הקרוב.

סטודיו 60 תשודר בישראל, ב-yes, החל מה-5.3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully