וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול פסטיבלי נשים ליום האישה

21.2.2007 / 17:11

פסטיבל סרטי נשים ודת מטעם ארגון "מבוי סתום" למען מסורבות גט, פסטיבל נשים עם הופעות של מירי מסיקה ועידן יניב באילת וגם אחד ברמת השרון

לכבוד יום האישה החל ב-8 במרץ ייערכו במקומות שונים בישראל שלושה פסטיבלי נשים. בנוסף יש את "פסטיבל אישה" בחולון שהתחיל כבר לפני שבוע ונמשך עד למוצ"ש. לפי ספירה מהירה, מדובר בארבעה פסטיבלים שונים לנשים.

בנוסף נפתחות תערוכות מיוחדות ומתוכנן מופע מיוחד של גברים המבצעים שירי נשים. כל הנשים מוזמנות בתקווה שהן לא נמצאות בשבוע הזה שלפני המחזור, כי אז זה עלול להגמר רע מאוד.

הפסטיבל של מסורבות הגט בירושלים

ארגון "מבוי סתום" מזמין נשים לפסטיבל סרטים שיתקיים בין ה-6 ל-8 במרץ בבנייני האומה בירושלים. ומזכיר שבמדינת ישראל חיות אלפי נשים מסורבות גט שהממסד הדתי ומערכת בתי הדין הרבניים לא מסייעים בידן ועוד אלפי נשים גרושות שוויתרו מראש על הליך גירושין הוגן, במטרה לזכות בגט.

בפסטיבל יוקרנו סרטים כמו "מים", המועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט הזר, תערך בו הרצאה של יוכי ברנדס על תמר מהתנ"ך, העגונה הראשונה. ויערך רב שיח בנושא נשים ודת בהשתתפות ג'קי לוי, וחוה פנחס-כהן בין השאר. ההכנסות ייתרמו לארגון.

הפסטיבל הקלולסי באילת

המסחרי מבין הפסטיבלים. פסטיבל של שלושה ימים שיערך בין ה-8 ל-10 במרץ, ובו יככבו מירי מסיקה, עידן יניב, ומופעי הבידור של עדי אשכנזי ורותם וענת. הפסטיבל ייערך במלונות שונים באילת בפעם הרביעית, ויכלול גם סדנאות.

לאה אתגר תספר על סודות האלפיון העליון, נימרוד הראל ידגים את יכולות הטלפתיה שלו, ואילון בן יוסף יציג את יכולות הגרפולוגיה שלו. דפנה ביסמונט תפרש חלומות של נשים.

הפסטיבל הרמת-שרוני

עיריית רמת השרון מארגנת את פסטיבל "תמיד אישה", שיתקיים בין ה-8 ל-12 במרץ בבית יד-לבנים ברמה"ש. הפסטיבל יכלול תערוכה, הופעות, הצגות, ומופעי סטנד אפ.

בין השאר תועלה בו הצגת היחיד של יעל קפיטולניק על חייה, ושל שלומית רון על קשייה כילדה דיסלקטית, מופעי הסטנד אפ של זוהר זמיר, וענת ברזילי, ותערוכה קבוצתית של צלמות כמו תם אור וליאורה לאור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פסטיבל אישה בחולון נמשך

הערב אלכסנדרה בולה, צלמת "נשיונל ג'אוגרפיק" תשתתף בארוע "נשים מצלמות מסעות" לצד עליזה אורבך וחגית גלבר. בולה צילמה סכסוכים וארועים פוליטיים ביגוסלביה, ישראל, ברשות הפלסטינית, באפגניסטן, באינדונזיה, באלבניה, ובמרוקו, בין השאר.

מחר תופיע בפסטיבל יסמין אבן שתארח את אהובה עוזרי, אסנת חכים, נתן סלור וסימה לוי דוכין. ביום שישי יערך בו מופע מחווה לפרופ' חנה הכהן, המורה לפיתוח קול, בהשתתפות זמרים כמו ריטה, ואחינועם ניני, ושחקני ההצגה "המפיקים".

באותו ערב יערך מופע מחווה ליונה אליאן בהשתתפות בעלה ששי קשת, מיה דגן, זהרירה חריפאי וששון גבאי, בין השאר. הפסטיבל ממשיך עד למוצ"ש, ויסגר מופע הקברט הפולני " Old spice girls",

תערוכה למען נפגעות מחלת הסרטן

ביום האישה, ה-8 במרץ, תפתח תערוכת צילומים מטנזניה וזנזיבר הנקראת "לא הכל שחור". את התערוכה אוצר הצלם זיו קורן, ויוצגו בה 40 צילומים ממסע לאפריקה, אליו יצאו שתי נשים שהחלימו ממחלת הסרטן, שירי רוט וטופז רוזן.

שתי הצלמות הכירו בקבוצת התמיכה "חזקים ביחד" של האגודה למען הסרטן, ויתרמו את ההכנסות מהתערוכה לאגודה. התערוכה תפתח ב-ZOA, בית ציוני אמריקה המחודש.

גברים שרים למען נשים באונ' ת"א

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א ארגנה לכבוד יום האישה ערב חד פעמי בו זמרים גברים יקדישו את שיריהם לנשים. בערב יופיעו רמי פורטיס, שלומי שבן, חמי רודנר מאור כהן, ערן צור, אריק ברמן ואפילו עברי לידר, שכידוע, מעדיף את המופיעים לצידו.

ערן צור מנהל מוזיקלית את הערב הזה, בו כל אחד מהזמרים האלה ישיר משיריו, ומתוכננים גם שיתופי פעולה מעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully