וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: המלווינס יופיעו בארץ

דפנה ארד

22.2.2007 / 16:00

ישנם מגעים מתקדמים להבאת הטריו, המתפרנס מסיבובי הופעות אינסופיים, למועדון התיאטרון בסוף אפריל

ישנם מגעים מתקדמים להבאת הלהקה "The Melvins" לארץ. הטריו, שהתחיל לנגן בתחילת שנות ה-80 באברדין, סיאטל, יוצא לסיבובי הופעות ארוכים מדי שנה, ומתפרנס מהם. עדיין אין אישור סופי להגעתם, אך מסתמן שהם יופיעו בישראל אחרי הופעתם בפסטיבל הולנד, שנקבע ל-20 באפריל.

בימים הקרובים תגיע, אם התנאים יבשילו, ידיעה רשמית על הגעתם. "זה 90 אחוז סגור" אמר המוזיקאי אביב מארק, המקורב להפקה. לא ידוע עדיין מי יופיע איתם, אם בכלל, בהופעתם בארץ.

הלהקה כוללת שני חברים קבועים, באז אוזבורן הזמר והגיטריסט ודייל קרובר שמתופף לאחרונה יחד עם מתופף שמאלי בשם קודי וויליס.בלהקה התחלפו במהלך השנים מיליון בסיסטים (אחת מהן היא הבת של שירלי טמפל). כרגע הבסיסט שלהם הוא ג'ארד ווארן.לתקופה מסויימת הם עבדו עם סולן הדד קנדיס, ג'לו ביאפרה. (אז הם שינו את השם שלהם לג'לבינס).

למרות שאומרים שקורט קוביין היה מעריץ ענק של הלהקה, ואפילו נבחן לנגן בה על בס ונכשל כי מרוב התרגשות שכח את כל השירים (מאוחר יותר הוא הפיק להם חצי אלבום), ולמרות שהיא היתה מהראשונות ששלבו הארדקור-פאנק עם הבי-מטאל, וגראנג', המלווינס נמנעו מלקחת חלק בסצינת הגראנג' של סיאטל.

במהלך השנים הם הוציאו הרבה אלבומים עצמאיים, ואז חתמו בלייבל עצום, "אטלנטיק רקורדס" וממנו חזרו ללייבלים קטנים. הם הוציאו מעל ל-24 אלבומים, וגם כמה מוצרים לאספנים, כמו בובות עם שני ראשים, קסטות, עובר בצנצנת, וכמובן פוסטרים, וטי-שירטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully