וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הקדם: "כפתור אדום" ייצג את ישראל?

דפנה ארד

25.2.2007 / 17:21

הסקרים בפורומים של מעריצי טיפקס והאירוויזיון מראים העדפה ברורה לשיר “Push The button", שעומד לבחירה מבין 4 שירים

טיפקס, נציגת ישראל לאירוויזיון (אם תצליח להעפיל לשלב הגמר), תופיע עם ארבעת השירים החדשים שכתבה בחודש האחרון ב"מיני-קדם", שיתקיים ביום שלישי הקרוב בשעה 21:30 . האירוע יתרחש באולם המופעים בקיבוץ דורות הסמוך לעיר שדרות, וישודר בערוץ 1. ארבעת השירים יעמדו לבחירת קהל הצופים בבית, אשר יחד עם ועדת רשות השידור יוכלו להחליט על השיר שייצג את ישראל.

רגע לפני בחירת השיר, הפורומים של מעריצי טיפקס ושוחרי האירוויזיון רוחשים פעילות. לפני מספר ימים הלהקה השמיעה בבכורה את השירים בספיישל בתחנת הרדיו רשת ג'.

רגע לאחר מכן כבר החלו ההצבעות והסקרים באתרים. שקלול הדעות שהובעו בפורומים השונים נראה שהשיר "כפתור אדום", או בלועזית - “Push The button" , הוא זה שיישלח להלסינקי. השיר כתוב בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית, ועברית, ובאחד הסקרים קיבל 70% אחוזים מהקולות.

מנחות האירוע הן נועה ברק ונטלי עטיה. עטיה אומרת שעדיין לא החליטה לאיזה שיר תצביע - מהסיבה הפשוטה – היא עדיין לא שמעה את השירים. "אולי מחר אשמע, או אחר כך ברדיו או באינטרנט יותר מאוחר. לבד מכך, לא היתי מספרת איזה שיר אני מעדיפה, אז זה לא משנה בכלל."

הלסינקי, החיים שלך בלאפה

האירווזיון יתקיים השנה בחודש מאי בהלסינקי, פינלנד, אך מקומה של טיפקס לא מובטח בתחרות. הם יאלצו לצלוח את חצי הגמר, בו יתחרו המדינות שהגיעו בשנה שעברה למקומות הנמוכים בתחרות.

ועדה של רשות השידור היא שבחרה את טיפקס כמייצגת הפוטנציאלית של ישראל באירוויזיון, והיא התבקשה להגיש בתוך כחודש ארבעה שירים מתוכם ייבחר השיר המייצג, על ידי שקלול קולות הוועדה והציבור הישראלי.

ארבעת השירים שהלהקה תנגן היום יעמדו לבחירת קהל הצופים בטלמסר ובאס.אם.אסים, ולבחירת הוועדה המקצועית. התוצאות ישוקללו יחד, וכך ייבחר השיר שייצג את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully