וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: ניקולס קייג' שוב בצמרת

26.2.2007 / 14:13

הסרט Ghost Rider עומד בראש הטבלה של סוף השבוע בארצות הברית בשבוע השני ברציפות. עוד בטבלה: מותחן של ג'ים קארי

הסרט החדש בכיכובו של ניקולס קייג', 'Ghost Rider' ניצב בראש טבלת שוברי הקופות של צפון אמריקה, בשבוע השני ברציפות. לפי הערכות הסרט הכניס החל מיום שישי 19.7 מיליון דולר. ההפקה שעלתה לאולפנים 110 מיליון דולר, הכניסה עד כה 78.6 מיליון דולר. הסרט מבוסס על דמות הקומיקס הפופולארית המתניידת בעזרת אופנוע. במקום השני עומד הסרט "גשר לתרבט'יה" עם הכנסות של 13.6 מיליון דולר.

הסרט הראשון של ג'ים קארי השנה, " The Number 23" הגיע למקום השני למרות שהתרסק לגמרי בביקורות. "יש לפחות 23 סיבות לכך שהמותחן הזה לא עובד" נכתב בהוליווד ריפורטר, ומבקר אחר ציין שבחישוב פשוט 0=23. הסרט, שעלויות הפקתו הגיעו ל-30 מיליון דולר הכניס בסוף השבוע 15.1 מיליון דולר. את הסרט ביים ג'ואל שומאכר וקארי משחק בו אדם שאובססיבי למספר 23.

במקום הרביעי בסוף השבוע, הסרט “Reno 911! Miami" עם הכנסות של 10.4 מיליון דולר, שפתח עם הכנסות נמוכות יותר משצפו אולפני פוקס, אך התקציב שלו עמד גם ככה על 10 מיליון דולר, אז הוא כבר רווחי. הסרט מבוסס על הסדרה הצוחקת על שוטרים, המשודרת בישראל בערוץ ביפ, בכבלים. הסרט "נורביט" בכיכובו של אדי מרפי הגיע למקום החמישי השבוע, עם הכנסות של 9.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully