וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולן הדארקנס - הנציג הבריטי לאירוויזיון?

1.3.2007 / 13:00

מיני-סופרסטארז מתחרים על הזכות להרגיש כמו טיפקס. עוד מתחרים על הג'וב: חבר באיסט 17 וחתולה מאטומיק קיטן

ג'סטין הוקינס, סולנה לשעבר של 'דה דארקנס', רוצה לייצג את בריטניה באירוויזיון השנה בהלסינקי. הוקינס, שעזב את הלהקה באוקטובר, ישיר בתחרות הקדם אירוויזיון הבריטית יחד עם בוורלי בראון את השיר "They Don't Make `Em Like They Used To”.

כאמור, אחרי מגעים מתקדמים עם סולן להקת הסמית'ס מוריסי, שהתבקש לייצג את בריטניה באירוויזיון, הוא סרב לבסוף.

בתחרות הקדם, שתשודר בערוץ BBC 1, יפגוש הוקינס את בריאן הארווי מהבוי-באנד המיתולוגית איסט 17, שישיר שיר בשם "I Can". לצידם יתחרו גם ליז מק'קלארון מלהקת אטומיק קיטן, שתשיר את "(Don't It Make You (Happy"; הזמרת הצרפתיה סינדי שתשיר "I'll Leave My Heart"; רביעיית הפופ Scooch תשיר ותרקוד את השיר “Flying The Flag (For You)”; והרכב ההיפ הופ Big Brovaz שישירו את השיר "Big Bro Thang". הציבור הבריטי הוא שיכריע איזה שיר ייצג אותם באירוויזיון.

הוקינס סיפר ל-BBC שהוא החליט להתחרות בעקבות חלום שחלם על תחרות הזמר. הוא הוסיף, "אני חושב שזה חלומו של כל ילד לייצג את המדינה שלו ברמה הגבוהה ביותר. אני חושב שזו התחרות הגדולה ביותר, הזוהרת ביותר והחשובה ביותר שיש למוזיקה." הוא נשבע שאם ייכשל הוא לא ייכנע וימשיך לנסות - "בכל שנה אני עומד להתחרות על מקום באירוויזיון. ממש כמו שמדי שנה קליף ריצ'רדס מוציא שיר לחג המולד".

בריאן הארווי, לעומתו, בטוח ש"השיר הזה הוא השיר הכי טוב שהקלטתי אי פעם. ". בעקבות תאונה בשנת 2005, הרופאים אמרו לו שישנם סיכויים גבוהים מאוד שהוא יאבד את היכולת ללכת. הוא מקווה שהתמודדותו על מקום באירוויזיון תעזור לו לפתוח דף חלק.

בשנה שעברה ניצחה באירוויזיון להקת לורדי מפינלנד, והבריטים הגיעו למקום ה-19. השנה, תופיע לורדי בקדם הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully