וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול

דידי חנוך

4.3.2007 / 10:37

מערכת היחסים של דידי חנוך עם "אמריקן איידול" מתחילה להתערער. ואל תגידו שלא הזהרנו את פאולה עבדול מראש

בשבוע שעבר אמרתי שאין לי טענות לציבור האמריקאי על ההדחות - אבל שוודאי זה לא יחזיק מעמד. ואכן, לא החזיק. כל ההופעות וכל הדיעות על שבוע ההופעות השני של אמריקן איידול, אחרי הפרסומות.

מדד השופטים

הטמטום של רנדי: 2. אם זה ימשיך ככה, אולי נאלץ להוריד את הסעיף הזה. אבל קשה להאמין, אחרי הכל מדובר בטיפש באדם. פרט לניימדרופינג האהוב עליו כל כך, רנדי היה ממש נהיר השבוע.

הג'ננה של פאולה: 5. קצת מסטולה, כן, אבל כמעט שפויה. העובדה שמדובר בבחורה הפוכה לגמרי התגלתה רק בכמה הבעות פנים מעט מפחידות.

התשכבו-כבר של סיימון וריאן: 8. זוג הלטנטים (ובתשובה לטוקבק משבוע שעבר: רשמית, שניהם סטרייטים. אנחנו לא מאמינים להם). התכתשו רק מעט הפעם. ובכל זאת: תשכבו כבר!

הביצועים - בנים

* פיל סטייסי - פיל סטייסי הוא משאית. לוקח לו זמן להאיץ, אבל כשהוא מאיץ במלוא המהירות, קשה לעצור אותו. גם השבוע, ההתחלה היתה בין מוזרה לגרועה, ההמשך בסדר והסיום חזק.

רנדי ופאולה התלהבו מאד - ושכחו את הפתיחה הקשה. סיימון לא נפל מהכיסא. סיימון ציין את ההקדשה המצוינת של פיל, שתביא לו קולות, ואמר שיש לפיל קול לחלוטין לא מקורי ושאין בו שום דבר ייחודי.

* ג'ארד - מבחינתי, ג'ארד יכול כבר ללכת הביתה. הוא זמר בסדר, הוא נראה טוב, והוא נראה בחור נחמד. אבל הוא משעמם. ומי שמשעמם באחד משירי הזיונים הגדולים בכל הזמנים ("Let's Get It On" של מארווין גיי), צריך ללכת הביתה.

רנדי התלהב. פאולה התלהבה, אבל אמרה שלא צריך ללחוץ בשיר כזה. סיימון: זמר קברט ב"ספינת האהבה". כבוד על האיזכור. וצודק.

* AJ טבאלדו - אחלה ביצוע של "Feelin' Good" של נינה סימון הגדולה. הבעיה בשיר הזה היא שהחצי הראשון של הדקה וחצי שיש להם משעמם לגמרי. אבל החצי השני היה אחלה.

כל השופטים נתנו מחמאות. וציינו שהבחירה היתה נכונה ושראו את האישיות שלו. הם גם צדקו. העם האמריקאי, לעומת זאת... עוד נחזור אליו.

* סנג'אייה - מה זה היה לעזאזל? לא רק שהוא יכול לעוף מצידי, אשמח לא לראות אותו לעולם. ביצוע לחשני, חסר כל כריזמה או יכולת או... משהו. וזה בשיר קלאסי כמו "Stepping Out" שדורש בעיקר כריזמה. מי מצביע בשבילו? סבתות?

השופטים קטלו. פאולה ניסתה להיות נחמדה, ולא הצליחה. וכשפאולה מתקשה להיות נחמדה למישהו שאינו זמרת יפה, זה מרשים.

* כריס סליי - עוד ביצוע מצוין של החביב עלי מבין הגברים בתחרות. לבחור יש אינסטרומנט בגרון, והוא יודע להשתמש בו. וזה הכל.

גם השופטים אהבו את כריס. סיימון עשה רברס מהשבוע שעבר, שבו טען שכריס לא הגיע לאן שהגיע בזכות יכולות השירה שלו.

* ניק פדרו - "Fever". ביצוע ג'אזי. מצוין בתור מה שהוא היה, אבל מגביר את הספקות בקשר ליכולתו של ניק להיות ורסטילי. אם הוא ישרוד לערבי הנושא, יש מצב שהוא יתפרק. סיימון חשב שיש לו בעיית כריזמה, ובחירה רעה של בגדים.

בלייק - "Virtual insanity". הביא אותה בג'מיריקוואי.
הביצוע היה לא אחיד ברמתו (התקשה עם המהירות, והעיבוד היה זהה מדי למקור), אבל מקפיץ, והשימוש בביטבוקס היה מצוין ומתוזמן היטב .

רנדי שפך לאגר. פאולה נתנה לו מחמאות. וסיימון? לא הסכים. החלק הראשון היה חקייני לגמרי, החלק השני היה מצוין, והחלק השלישי היה זייפני. תחושת בטן: בלייק הולך להגיע רחוק.

* ברנדון - טיים אפטר טיים. מתמודדים יקרים: אל תשירו את השיר הזה! נדיה טרנר - הזמרת הטובה ביותר בעונה 4 - כמעט עפה על השיר הזה! וברנדון? זה לא היה טוב. אם הוא לא היה בחור נאה כל כך והשלב מוקדם כל כך, הוא היה בסכנה.

רנדי לא התלהב, פאולה התלהבה (הוא יפה. קשה לה לשמוע בחורים יפים). סיימון אמר שהוא צריך לעשות רושם ולהשתמש בכישרון שלו.

* כריס ריצ'רדסון - מסר מצוין בשיר. ביצוע לא אחיד ברמתו, אבל השיאים היו גבוהים. והילד מוכשר לאללה ומקסים.

השופטים התלהבו. קצת יותר מדי. הביצוע של כריס ר' היה טוב, אבל לא הצדיק את הכתרות "הביצוע של הערב" והשאר.

* סנדאנס - התחיל קצת חלש, אבל השתפר. מאד. מאד. ממש. בחירה טובה פי מיליון מהשבוע שעבר. ואחלה ביצוע.

קיבל מחמאות גדולות מכל השופטים. נראה שאתר "votefortheworst.com" הולך לנטוש אותו אם הוא ימשיך לשיר ככה.

הביצועים - הבנות

* ג'ינה - "Alone". השיר שניצח לקארי אנדרווד את איידול 4 כשהוכיח שהיא לא רק נערת קאנטרי. ביצוע טוב. לפרקים טוב מאד. אבל לא משתווה לאנדרווד.

פאולה הזכירה את הביצוע של קארי, והשוותה את ג'ינה לטובה. הזיכרון דוהה. סיימון חשב שהקול נראה מאומץ, ומבולבל באשר לזהות שלה. חשב שהיא יותר "אדג'י". צודק לגמרי. פאולה ורנדי לא מבינים מה הוא אומר.

* אליינה - באה עם הדיקסי צ'יקס בגלגול העצבני שלהן. הקול שלה עדיין חלש מדי, אבל זה ביצוע יפה. הפתיעה לדעתי.

רנדי חשב שהיא היתה גרועה. פאולה גם חשבה שהיא זייפה אבל שלא היה גרוע כמו רנדי. סיימון: נגמר לך האוויר בשלושת רבעי הדרך. שמעתי את הביצוע שלה כבר ארבע פעמים, ואני לא עדיין לא מסכים. עוצמה היא לא המפתח לשירה של אליינה, ולא היתה אף פעם. היא שרה מדויק, והיא העבירה את המסר הרגשי של השיר היטב.

* לאקישה - ביצוע נעים, אבל לא מתקרב לרגש כמו בשבוע שעבר. היא זמרת נהדרת עם קול אדיר, אבל זה היה רגוע מדי.

רנדי אהב אותה. יותר מדי. פאולה גם. סיימון: חסרה גישת "אני צריכה להוכיח את עצמי". הוא חושב שהיא צריכה להתנהג כמו כוכבת. עוד שלושה שבועות, הוא ימתח עליה ביקורת שהיא חושבת שהיא כוכבת.

* מלינדה - בשבוע שעבר היא היתה ארית'ה. השבוע היתה קצת שירלי באסי במיי פאני ולנטיין. הופעה די מושלמת. זה עדיין לאקישה ומלינדה, מלינדה ולאקישה.

גם רנדי אמר את זה. ופאולה מעריצה אותה. סיימון: "מדהים. השירה הטובה ביותר בעונה. את לא יודעת כמה את טובה, ואני לא חושב שתשתני. את משב רוח רענן". הכל נכון. חולה על האישה חסרת הצוואר הזאת.

* אנטונלה - באסה לה שהיא הופיעה מייד אחרי מלינדה. כי הביצוע הבינוני שלה נשמע גרוע אחרי דוקטור דוליטל.

רנדי: בצד החיובי את ממש יפה. השיר הלא נכון, גדול מדי, זיופים. פאולה: הרבה יותר משבוע שעבר. סיימון: יותר גרוע משבוע שעבר. הוא אמר לה לשיר שיר פופ. לא הקשיבה.

* ג'ורדן - ביצוע חביב אבל מצ'עמם. לפעמים זייפה. ובכתה בסוף. עם כל זה, הקול שלה עדיין די אדיר. ויש לה מקום להשתפר.

רנדי מחמיא לה, אבל זה מתבסס על הגיל שלה. פאולה: יש בך משהו מידבק, ואת בנאדם ממש טוב. סיימון: פוטנציאל מסיבי.

* סטפני - התחלה בעייתית. המשך סביר. לקראת הסוף הפגינה את העוצמה האדירה של הקול שלה, אבל שומעים את העצבים.
רנדי חושב שזה נשמע יותר מדי כמו חיקוי ביונסה, אבל החמיא לה
פאולה חושבת שהיא היתה נהדרת.

סיימון: את לא רק משתתפת כאן, את מתחרה, וחשבתי שזה היה מעולה

* לזלי אמרתי כבר שהיא מותק. הפעם היא גם שרה טוב. כמו AJ, גם היא שרה את "Feeling Good", והביצוע שלה היה עוד יותר טוב, וג'אזי וכיפי.

רנדי: קצת זייפני. רק בסדר. פאולה: חזרת להיות את. סיימון: הבעיה היתה שחטפת משלוש-ארבע קולות גדולים לפניך. היה טוב משבוע שעבר. אבל לא יזכרו אותך.

* היילי - מלאת אנרגיה, אבל מבחינת שירה, היא בעיקר צעקה.
רנדי: כולם נהנו, אבל שומעים יותר את הרקע (סיימון: בגלל זה היא בחרה בשיר)

פאולה: הרבה יותר משבוע שעבר. סיימון: כל הכבוד על המאמץ. היה 'מאני' על סף מטורף, אבל אם את רוצה להתמודד עם שיר של ויטני, את מסתכנת כי תושווי. ואת אחת משתיים-שלוש בחורות שנמצאות בסכנה.

* סברינה כמו היילי גם היא הלכה על שיר של ויטני, אבל היא עמדה בו בכבוד. הרבה כבוד. התו הלפני אחרון היה מושלם. האחרון, טיפה פחות. סיימון: טוב מאד, אבל אל תתבלבלי בין עוצמה וצעקה. היית על הגבול. אהבתי אותך יותר בשבוע שעבר, אבל תחזרי בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הביצוע הטוב של השבוע

מלינדה דוליטל עם "My Funny Valentine". מושלם. פשוט מושלם. היא היתה יותר טובה משבוע שעבר, ולאקישה היתה פחות טובה.

התרסקות השבוע

סנג'אייה. הוא ורק הוא. מההתחלה לא התלהבתי ממנו. אחותו היתה טובה ממנו, לדעתי. והפעם הוא פשוט היה נורא. שיעוף כבר! די! נמאס!

עפו השבוע

ניק פדרו, AJ טבאלדו, לזלי האנט ואליינה אלקסנדר. כאמור, ירח הדבש שלי עם אמריקה נגמר. AJ עף וסנג'אייה נשאר? יצאו מדעתם, אלה. נקודות זכות נוספות נרשמו לאליינה כשבמקום לשיר את השיר שהעיף אותה, בחרה בעיקר להתחבק עם שאר המתחרות. יצאה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully