וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ישראלי לסשה בארון כהן

5.3.2007 / 10:54

פסטיבל הסרטים הישראלי בניו יורק יכבד את יוצר "בוראט", ללא ספק הגאווה הישראלית הגדולה של השנה, שלא זכה באוסקר

בוראט משלנו, ולא ניתן אותו. זו לפחות ההרגשה הכללית במדינת ישראל הקטנטונת מאז גילינו שסשה בארון כהן הוא נתח מבשרנו, ואף חלב כמה עזים באיזה משק בצפון ושסבתא שלו קונה בסופרמרקט בבת ים. "בוראט" הוא פסגת העולם הקומי, תשאלו כל מבקר סרטים, מיאיר רווה ועד אחותכם, והעובדה שהוא לא פורגן כיאות בטקס האוסקר רק מוכיחה שהגויים לא מבינים הומור מהו, וששוב עלינו לקחת את תפקיד האור ועמוד האש. לכן, אם מציון תצא תורה – אנחנו גם אלו שנעניק ל"בוראט" את הפרגון הראוי.

אתר "וראייטי" מדווח כי השחקן בן ה-35 יקבל פרס על "הישג יוצא דופן" בפסטיבל הסרטים הישראלי שמתקיים בניו יורק, אותו מארגן מאיר פניגשטיין. הפסטיבל פותח את שעריו מחר, 6 במרץ.

"זו הייתה השנה שלו, ולא היינו יכולים לבחור אדם טוב יותר להוקיר את שמו" אמר פניגשטיין. בארון-כהן עשה, כידוע, סנסציה לא קטנה בעולם הבידור, בעקבות סרטו "בוראט" על אודות מעלליו של העיתונאי הקזחי המגיע לארצות הברית לחקור את מנהגיה. הסרט זכה בפרס "גלובוס הזהב" על משחקו של בארון-כהן, וגם למועמדות בקטגוריה המינורית לתסריט הטוב בטקס פרסי האוסקר.

טקס ההענקה יתקיים בארוחת הערב שתפתח את הפסטיבל, ותתרחש במלון בוורלי הילטון. באותו אירוע יוענקו גם פרסים לסמנכ"ל אולפני "סוני אנטרטיינמנט" עמי פסקל ולשחקנית גילה אלמגור.

הפסטיבל מתקיים מדי שנה מאז שנת 1982, בשלוש ערים גדולות בהן מתגוררים יהודים רבים. בלוס אנג'לס הוא ישתרע בין התאריכים 7-22 במרץ; במיאמי בין 26.4 - 3.5; ובניו יורק בתאריכים 6-21 ביוני. בעבר זכו בפרס עמוס גיתאי, ארנון מילצ'ן, אפרים קישון, ואלי וויזל. חלק ממגישי הפרסים המפורסמים במהלך השנים היו בין השאר בט מידלר, קמרון דיאז, איזבלה רוסליני ואשלי ג'אד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully