וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתיכה החסרה

מיכל אנסקי

8.3.2007 / 15:50

החיים נחים על כתפיה של מיכל אנסקי, מתרפקים, מתפנקים, מלחכים. כשהם מתחילים להכביד, היא מורידה את הזבל

1.

שלושה אגסים רכים בתחתית תיק הגב שלי מיטלטלים כשאני דוהרת על אופני בפרישמן לכיוון הים.
אני יודעת שהעסיס שלהם מרטיב את מחברותי, את החוזה, מכתב הפרידה ואת הספר שלי אבל אני לא עוצרת. היום יום שמש ואני רוצה לקרוא על מגבת בים, כך דמיינתי שאעשה, כך בנות עושות שהן לבד בקיץ.

קר. אני קוראת את הספר ושולי דפיו נקרעים לי כי הם רטובים. יש רוח חזק מידי, החול עף לכל עבר, השמש מכה על עורי הבהיר וצורבת את לובן עיני. ברור שאף לא משפט אחד, ברור שלא סודה עם לימון, ברור שלא אגסים. עוד מוקדם מידי.

האופניים שלי קשורים על עמוד בטיילת ואני בבית קפה שותה תה. סביבי ילדים בתחפושות, הם לעומתי נהנים מהגלידה שלהם. איפה לעזאזל עובר הקו בין העונות? איפה לעזאזל עובר הקו של הילדות? אני מזמינה מונית ונוסעת למוזיאון תל אביב. נותרו לי בסך הכל 15 שקלים כי יצאתי מהבית עם שטר של חמישים ליתר ביטחון. התיישבתי למרגלות פסל ניקל מזהב: העוברים ושבים חשבו בוודאי כי אני ממתינה למישהו, וכשהוא יבוא הוא ינשק אותי בשתי הלחיים וניכנס שלובי זרוע להתבונן על תמונות ולהתנשק. אבל אני לא יכולה להיכנס, לא קבעתי עם איש ואין לי כסף. אחרי שעה ארוכה צעדתי לכיוון לונדון מיני סטור ונכנסתי לסופר פארם. שם אפשר לעשות הרבה עם 15 שקלים.

2.

אישה עם שיער וורוד איפרה אותי.

היא החמיאה לי על ריסי הארוכים ועל עצמות הלחיים שלי. היא אמרה שאני דומה לבת שלה והמליצה לי על מייק אפ באותו גון כמו שלה, אך ידעה כי מכרה נשמתה לשטן ושלא אקנה דבר. זה לא הפעם הראשונה שהיא מוכרת בן משפחה כל כך בזול. קניתי ערכת הריון ב- 12.99 וטורטית. בחוץ, השמש כבר שקעה ממזמן ולא נשאר זכר למזג האוויר הפסיאודו-אביבי שליווה אותי. בטל-בייגלס יושב אדם מבוגר וקורא מחשבות. הוא שותה לאט את המשקה שלו ומנהל באיזור המסחרי המוזר ביותר בעיר משרד למיסטיקה. ישיבה על תקן אורח שמארח אורחים על תקן לקוחות. לאקאן אמר לחומסקי שאנחנו רק חושבים שאנחנו חושבים עם המוח שלנו. לאקאן טוען, כי הוא חושב עם הרגליים שלו. לעיתים גם עם המצח, כאשר הוא מתנגש במשהו. אני אומרת לאמא שלי שאנחנו רק אוהבים לדמיין את עצמנו הורים. כשזה קורה הכל כבר מתגלגל משם, וכל שנותר זה לחיות בתוך הקלישאה של האהבה הכי חזקה בעולם. אני מתנגשת בחיים וממשיכה משם.

3.

מישהו שם לב שאחד מהפינליסטים ב"נולד לרקוד" יותר מדי דומה לבני סלע? בכלל, יש כל כך הרבה דברים נפלאים בטלוויזיה הישראלית. במסיבה של הזכיינית השנייה חגגו את העובדה הזו והזמינו את כל האמנים שמאחורי התעשייה המופלאה הזו, אפילו את מבקרי הטלוויזיה היומיים והמבריקים של "הארץ". הם הסכימו לבוא כי מאז שנפתח המחלף החדש גלילות, הכל מתקזז. חישוב מהיר מראה כי הגשר הזה חוסך לתושבי גוש דן מינימום חצי שנה מהחיים, כך שאירועים נוצצים של הטלוויזיה הופכים לאופציה לגיטימית לבילוי. אפילו בשביל מישהו כמו רפי גינת. בשירותים הקטנים של מקדונלד'ס סניף אבן גבירול, הטלתי פיפי על מקלון וורוד וגיליתי שאני בהריון.

4.

כמה מחוגגי הדאדא יודעים כי מקור שמו בצרפתית הוא סוס עץ. שם זה אומץ גם על ידי זרם הדאדאיסטים: תנועה אמנותית, ניהיליסטית ואנרכיסטית שביטאה עצמה בהפקת אירועים מוזרים ויצירת מוצרים חסרי משמעות וכל ערך. המשורר הרומני, טריסטן צרה, הכריז שהתנועה היא בעיקרה בגדר מצב נפשי ובהתאם, המצב הנפשי של תל אביב מתרכז לתוך ארכיטקטורה של מקלט, לשם נוהרים גמדים יהודים ושאר ונמוכי קומה מלאומים ודתות שונות, מנענעים את האגן: להתחכך ולשכוח, להתחרמן ולברוח. יש משמעות לבילויי הרגע האחרון, יש כוונה אמיתית בפליירים של ההזמנות למסיבות, רק משום שיש בהם סיכוי לאהבה חדשה – הלאה ציניות, יחי הפיק אפ בר השכונתי.


*** מערכת וואלה! תרבות מבקשת להבהיר כי רב הקשרים בין המדור למציאות מקריים ושקריים, וכי כל אסוציאציה מסוכנת היא על אחריות הקורא בלבד***

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully