וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה את הקצוות

ניב הדס

11.3.2007 / 10:24

עם תכנית גדושה במערכונים קצרים, היו אלו ערוצי הטלוויזיה החדשים בממיר, שעשו לניב הדס את השבת

אולפן פתיחה – גם אם הדמות של עמי איילון לא מצחיקה מאוד, כטבען של דמויות שמבצע יובל סמו, הרי שהיא יושבת מערכון שלם בתוך אקווריום ומספרת בדיחות ימיות, מה שהופך את הנוכחות שלה לשווה. יורם מרציאנו של מריאנו מצחיק, כשהוא הופך מחבר כנסת לאידיוט האמיתי שהתגלה, כולל הדיבור בגוף שלישי וההתעקשות לחקור את עצמו - פרח ברים מצוי ("וזה") - למרות שלפעמים, מבלי לשים לב, הוא מזכיר קצת יותר מדי את מרגול.

יותר משהיא תורמת פאנצ'ים למערכון, הנוכחות של חלי גונזאלס, עם כל אותם שטיקים ישנים של אישה נואשת, תורמת בעיקר עוגן מוכר לפנים החדשות שמקיפות אותה. הדמות של עינת שרוף טובה, בעיקר בגלל הנטייה לא להבדיל בין שירי תקומה לשירי אבל והמקהלה שהיא מארגנת סביב "יהורם" ו"דמעות של מלאכים", שהופכים ל"מלחים" במיוחד בשביל עמי איילון. ככל שהמערכון מתקדם ומתארך מתעצם הבלאגן באולפן, שמכסה על היעדר סגיר הולם.

מוכנות העורף – הבעיה עם אולמרט היא שהדמות שלו לא מספיק מעניינת והחיקוי של פרידמן לא מספיק אטרקטיבי ומאופיין (מלבד ה"איי" המעייף), וקשה לה לסחוב מערכון שלם לבד, בטח לא כשהקנה עליו היא נשענת רצוץ כמו עמיר פרץ. ובכל זאת - קצר ונכון, בייחוד כשאולמרט שורק כמו טיל ומפיל את הכוננית בסלון.

חיידק אלים – החיידק לא טורף את נקניק הקוניאק, אז כנראה שהוא לא מסוכן. מצוין. ושוב, ריבוי מערכונים קצרים, גם אם לא כולם היסטריים, עושה לתכנית רק טוב.

מלכת היופי הדרוזית – התשואות שמקבל אסי כהן על הראפ של מג'דלה אינן מקריות ולא לחינם הוא נשאר בדמות הראפר גם אחרי פורים.

ערוצים חדשים על המסך – המערכון של התכנית, בלי ספק, אם לא של העונה כולה. הופ דרמה גדול עם הדילמות שיש לדפנה ודודידו (איכשהו, גם בתוך המסכה אפשר היה לראות את מימיקות הפנים של דב נבון), ערוץ מספרי הסיפורים – מי לא נתקל בשידורים החוזרים של הפסטיבל הזה – קורע ("הרי החזיר עצמו כבר חזר בתשובה"), בערוץ המעשנים אסי כהן מפגין קצת מודעות לגבי אינפלציית התמונות שלו עם סיגריה (גם החזרות לערוץ, עם דודידו שנשבר לו מהתימניה, טובות מאוד), ערוץ ונוס, עם הגבר שמעדיף לדבר קולע וערוץ העיוורים מוצלח. באמת יופי.

פילוס בפקק – יש תחושה שכל עוד ימשיך שימי להשתמש בצ' במקום בש', המערכון ימשיך לסחוב. הפעם, למרות שלפרקים היה מצחיק מאוד (שוב, כשהוא פונה ללב), הוא נסחב קצת יותר מדי.

אין גבול לאהבה – לאורך התכנית כולה עלמה זק נעדרה והוחלפה בידי שירי גדני המצוינת. מזל שסיסי עדיין בחיים. אולי הפרק המצחיק ביותר של הטלנובלה עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully