וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק לובש פראדה

עומר בכר

11.3.2007 / 11:00

הוא חלם להתמחות אצל אייזק מזרחי, אבל רק אנחנו קיבלנו אותו לעבודה. עומר בכר הוא מבקר הטריילרים שלנו

הלו דולי

אם אתם מעוניינים לגוון ולו במעט את חיי הקולנוע שלכם, מה דעתכם על סרט ניו-זילנדי? מאז הילדה שרכבה על לויתן, לא זכינו לצפות בסרטים רבים מהארץ שמתחת לארץ שמתחת. אבל לא עוד – סרט חדש בשם "Black Sheep" עולה בקרוב לאקרנים והטריילר נראה חיובי למדי.

בניגוד לסרט הקומי המיותר של כריס פארלי ודיוויד ספייד, שנשא את אותו שם - כאן מדובר בסרט אימה על הסיוט הגדול של מרבית תושבי ניו-זילנד – היום בו הכבשים ישיבו מלחמה. כידוע, בניו-זילנד יש פי 10 כבשים מבני אדם, כך שכבשים רצחניות זה עסק בכלל לא מצחיק.

הטריילר מתחיל כשקריין, במקביל לכתוביות, מספר על כך שהרחק מהציביליזציה (האם זו הודאה בכך שניו-זילנד היא חור?) נערך ניסוי סודי שיצר זן חדש - של פחד. או אז ממשיכה הסצינה עם שתי כבשים תמימות למראה התוקפות את החוואי שלהן וסועדות את ליבן.

הרעיון מעניין ומשעשע אך הבעיה בטריילר היא שלא ניתן לדעת האם הכוונה הייתה לעשות סרט אימה קומי דוגמת "שון מהמתים" או האם זהו סרט אימה "רציני" שעלול לגרום לאנשים להדיר רגליהם מהאחו הניו-זילנדי. גם לא מובנת נחיצות הקרדיט לחברת "Weta workshop" האחראית על האפקטים, בעוד שמהשחקנים והבמאי מתעלמים לחלוטין. ניו-זילנדים, לכו תבינו. הכל עובד הפוך.

ציון טריילר: לא מובן ולא מצחיק כל כך, איזה עז.

קהל יעד: חקלאים וגנטיקאים.

המופע של סטיב

טריילר חדש לסרט פעולה בשם "The Condemned" מציג את שיתוף הפעולה בין מתאבק ה-WWE סטיב אוסטין והכסחן ויני ג'ונס - 10 גברים ונשים הנידונים למוות, נאלצים להשתתף במשחק חולני בו הם נזרקים לאי מבודד ונאלצים להרוג אחד את השני כדי לזכות בחופש, בעוד העולם צופה בהם באינטרנט.

העלילה עוררה בי דה-ז'ה-וו חזק: היא העתק מדויק לסרט האייטיז המצויין, בו מככב ארנולד שוורצנגר, "נרדף" – לבד מהעובדה ששם סופר על משחק טלוויזיה שצולם באולפן. הטריילר עושה שימוש בכל קלישאת סרטי פעולה אפשרית - השימוש בקריין האובר-דרמטי והוויתור על כל דיאלוג אפשרי לטובת פיצוצים מרשימים. כל אלו לא משאירים מקום לספק, מדובר בסרט מחורבן גם יחסית ל- B-Movie.

ציון טריילר: הבנו בפעם הראשונה, אין צורך לחזור על הדברים.

קהל יעד: בני 10-15, או הדור שלא ידע את יוסף.

גזעי

כשנכנסתי לעמוד הסרט "Underdog", לא היו לי ציפיות רבות. לכאורה מדובר בעוד סרט אנימציה ממוחשבת לכל המשפחה, שבמקרה הטוב יהיה משעשע. אני שמח להודות שטעיתי: אנדרדוג הוא כלל לא סרט אנימציה, אלא סרט מצולם סטייל "בייב" החזירון החמוד.

הטיזר שהוצג גם הפתיע לטובה: מדובר בהומאז' מוצלח לטריילרים של סופרמן, כשקריין שקולו מהדהד מספר על הכוחות שניתנו לו, ועל כך שעליו לנהוג בהם באחריות כיוון שהעולם זקוק לגיבור. כל ההקדמה הזו נעשית על רקע צילומי כדור הארץ, חווה קטנה בעיירה בסגנון סמולוויל ומבט ציפור על קו הרקיע של מטרופולין כלשהו – ובלי אזכור אחד לכך שמדובר, בעצם, בכלב. כשצופים בטיזר מבלי לדעת באיזה סרט מדובר, מצחיק מאוד לפגוש, לאחר ההקדמה הזו - את הסופר-כלב מתעופף לו במדים וגלימה.

כבונוס, הסגיר של הטיזר הוא קטע קצרצר שכבר צולם מהסרט, ושם אנו נחשפים לראשונה לקולו של הכלב - שאותו מדובב ג'ייסון לי המלך. באחת, הטריילר משתדרג בעוד 10 דרגות.

ציון טריילר: ג'ייסון לי, כלבים וסופר מן, מה עוד צריך?

קהל יעד: חובבי כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully