וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: 300 רצחני

12.3.2007 / 11:23

הסרט שבר את הקופות תרתי משמע, והכניס כ-70 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו

הסרט "300" הגיע בסוף השבוע הראשון להקרנתו לראש טבלת שוברי הקופות של ארצות הברית, עם הכנסות משוערות של כ-70 מיליון דולר תוך שלושה ימים בלבד. בכך, הסרט שבר את השיא הקודם של בכורה בחודש מרץ, כך נמסר אתמול מאולפני האחים וורנר.

לפי העיתון טיים, הפקת הסרט ההיסטורי רווי האפקטים המיוחדים עלתה כ-60 מיליון דולר. רוב השחקנים בסרט אינם ידועים, והעלילה סובבת סביב קרב תרמופילאי שנערך בשנת 480 לפנה"ס בין צבא בן 7,000 לוחמים מן הברית ההלנית בראשות מלך ספרטה לאונידס, לבין צבא האימפריה הפרסית שפלש ליוון בשנה זו ומנה מאות אלפי לוחמים.

השחקן ג'רארד באטלר מככב בסרט בתור לאונידס, המוליך 300 מחייליו למוות בקרב נגד הצבא הפרסי על טרמופוליס. זאק שניידר, שביים בעבר את "שחר המתים", ביים את הסרט לפי הנובלה של פרנק מילר ("עיר החטאים").

הסרט קיבל ביקורות טובות למרות או בזכות האלימות הגרפית המוצגת בו. שלושת שוברי הקופות האחרונים קיבלו ביקורות גרועות מהמבקרים.

למעשה, הבכורה של "300" דורגה במקום השלישי של בכורות של סרטים המוגבלים למבוגרים בלבד, אחרי "מטריקס רילודד" ו"הפסיון של ישו".

גם ג'ון טרבולטה שובר

עוד בטבלה של סוף השבוע: הסרט "Wild Hogs" בכיכובם של ג'ון טרבולטה, מרטין לורנס וטים אלן. הסרט ירד למקום השני עם הכנסות של 28 מיליון דולר. תוך עשרה ימים הכנסותיו הגיעו ל-77.4 מיליון דולר.

בהמשך הטבלה: סרט הילדים של דיסני, "גשר לטרבית'יה", הגיע השבוע למקום השלישי, עם הכנסות של כ-6.9 מיליון דולר. סרט האקשן בכיכובו של ניקולס קייג', "גוסט ריידר", וסרט המתח על הרוצח הסדרתי, "זודיאק", הכניסו כ-6.8 מיליון דולר כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully