וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדורסקי ותדמור תלויים על הקיר

12.3.2007 / 13:47

בתערוכה של דור גרבש, שתפתח במועדון הגייז אויטה, יוצגו צילומים של כמה דמויות אהובות על קהילת ההומואים בישראל

הצלם דור גרבש עורך תערוכה חדשה במועדון הגייז אויטה. לטובת התערוכה, גרבש והמפיק שי רוקח פנו לכמה מהדמויות האהובות על סצינת הגייז הישראלית שידגמנו עבור המיזם, שייקרא "החברים של אויטה: לא מה שחשבתם...". הכנסות התערוכה יתרמו לעמותת "משאלת לב".

גרבש צילם אייקונים של סצינת הגייז - אך זה לאו דווקא אומר שהם הומואים. בתערוכה תוכלו למצוא צילומים של מיכל אמדורסקי ועידו תדמור (שופטי 'נולד לרקוד') כמו גם של שמעון שירזי, איתן טל ורועי רז - אנשי תקשורת והיי-טק. אפילו יוסי ביילין וזהבה גלאון משתתפים.

התערוכה תושק במועדון הגייז, האויטה, בצהרי יום שישי ה-16 במרץ. באותו הערב היא גם תוצג ב'האומן 17' בתל אביב.

סלבס נרתמים למען האמנות?

התערוכה "החברים של אויטה: לא מה שחשבתם..." היא חלק מטרנד אמנותי-פופי - תערוכות שעושות שימוש בפרצופים מוכרים מעולם הזוהר באופן אמנותי.

לאחרונה נפתחו תערוכות רבות מעין אלו - והיתרון שלהן עבור היוצרים ברור. האמנים והצלמים זוכים לחשיפה גדולה בתקשורת בעקבות מושאי הצילום המפורסמים, אך האמנות עצמה לעתים נשכחת. ההתייחסות לתערוכה מסתכמת, בעיקר, ב"מי הגיע להשקה".

חשוב לדעת כי מדובר בחלק מאופנה עולמית: במוזיאונים בחו"ל מוצגות לעתים תערוכות של בגדיה של קיילי מינוג, צילומים של קייט מוס ופסלים של בריטני ספירס. כל אלו מנסים לגרור קהל שכף רגלו מעולם לא דרכה במוזיאון, לראות אמנות שהם מכירים מדפי הצהובון או מעמודי הוואלה!סלבס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully