וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגי פופ והסטוג'ס יופיעו בארץ

דפנה ארד

13.3.2007 / 12:04

ביולי הקרוב להקת הפאנק תופיע בגני התערוכה בתל אביב, 19 שנים אחרי שסולנה הופיע בסינרמה

איגי פופ והסטוג'ס יופיעו בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב ביולי, כך פורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות". לפני 19 שנה פופ הופיע סולו בסינרמה לבדו והפעם להקתו המאוחדת והמיתולוגית, שחזרה לחיים סדירים השנה, תבוא יחד איתו לישראל.

איגי פופ בן ה-60, עם גופו הכחוש והאנרגטי והשיער הארוך הדליל הוא אחד מהסמלים של הרוק'נ'רול הטוב. את הסטוג'ס הוא הקים בסוף שנות ה-60 והיא נחשבה לאחת מהלהקות הראשונות שניגנו פאנק. ב-1970 הלהקה התפרקה בגלל התמכרותו של איגי להרואין. היה זה דייויד בואי שעזר לאיגי פופ לצאת לקריירת הסולו שלו, והפיק לו את אלבומי הסולו הראשונים.

הסטוג'ס יעבורו בישראל כחלק מסיבוב ההופעות לקידום אלבומם האחרון, 'דה ווירדנס', שיצא בחודש שעבר. מדובר באלבומם הראשון מזה 33 שנים. לשם הקלטתו, איגי פופ חבר מחדש לסקסופוניסט סטיב מק'איי, ולאחים רון וסקוט אשטון. הבסיסט מייק וואט החליף את החבר המקורי דייב אלכסנדר.

במהלך ההקלטות של אלבומו של איגי, שיצא לפני ארבע שנים, " Skull Ring”, הוא קרא לאחים אשטון, שהסכימו מצדם להקליט ארבעה שירים באלבום. באותה השנה הלהקה נגנה בפעם הראשונה יחד, אחרי שלושים שנה, בפסטיבל קוצ'ילה בקליפורניה. הם יצאו אז לסיבוב הופעות ארוך שהבהיר: מדובר בקאמבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully