וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול

דידי חנוך

17.3.2007 / 15:10

המתח המיני בין סיימון לראיין הורג את דידי חנוך. זה והעובדה שסנג'אייה עדיין לא הועף מאמריקן איידול

אמריקן איידול היא לא תוכנית אחת. היא שלוש תוכניות שמשודרות ברצף עם אותו השם. התוכנית הראשונה היא סדרת תוכניות של אודישנים שרובם נוראיים. התוכנית השנייה היא סדרת הופעות על במה קטנה עם ארבע הדחות בשבוע. והתוכנית השלישית היא אמריקן איידול האמיתית: שתי תוכניות בשבוע, במה גדולה, הדחה אחת כל שבוע. והתוכנית הזאת החלה השבוע.

מדד השופטים

הג'ננה של פאולה - 0. פאולה מעולם לא היתה שפויה יותר. מה שמדהים, כי היא בדרך כלל מאבדת את זה, כשעוברים לבמה הגדולה. השבוע היא היתה צלולה, שפויה וביקורתית. הסמים החדשים (או מה שזה לא יהיה שמשפיע עליה) כנראה עובדים טוב, אבל הופכים אותה לפחות נחמדה.

הטמטום של רנדי - 5. שבוע ממוצע של The Dog. קצת טמטום, קצת ביקורת שפויה, קצת ניים דרופינג. לא משהו יוצא דופן.

התשכבו-כבר של סיימון ורייאן. 5 מיליון מתוך עשר.קבלו את הדיאלוג הבא, שנאמר כשמלינדה אמרה שקשה לה עם העקבים. ריאן: "סיימון, יש לך עיצות בנוגע לעקבים הגבוהים?" סיימון: "מי כמוך יודע". ריאן: "צא לי מהארון". סיימון: "צא אתה מהארון". ריאן: "אנחנו כאן בעניין של הטופ 12, לא המשאלות שלך". שניהם פורצים בצחוק נבוך ומזויף ומלינדה רוצה למות. ריאן: "אנחנו חברים". ת ש כ ב ו כ ב ר !

ההופעות

* ברנדון - התחיל טיפה לא מדויק. התחזק והתחיל למצוא את הגרוב שלו על הבמה ואז... איבד את המילים לכמה שניות. סיכן את עצמו שוב עם הופעה רביעית ברצף, שבה הוא נשמע פחות טוב מכפי שהוא "אמור" להישמע בהתחשב בכישרון שלו.

סיימון: "אכזבה גדולה; גירסה צפויה, עיבוד צפוי, הריקודים היו גרועים. נשמעת כמו זמר רקע של זמר רקע. שום מקוריות. שום סטאר קוואליטי."

* מלינדה - שיר קצת מאעפן. הופעה טובה. היתה המומה ונרגשת עד דמעות מהתגובה של הקהל ההרבה יותר גדול. אני אוהב את האישה הזאת אהבת נפש.

השופטים התלהבו קצת יותר מדי. פאולה בכתה. סיימון: "תמיד חשבתי שזה שיר משעמם. הפכת שיר מאד משעמם למרגש. את מזכירה לי את גלאדיס נייט בצעירותה".

* כריס סליי - הוריד את המשקפיים. הגענו לשלב בו יהיה קשה לכריס - שירים בסגנונות שהוא לא מתחבר אליהם כלל. הוא מאד ניסה, אבל זה היה קשה. כמו שרנדי אמר, היה קצת עיבוד קולדפליי מוזר לשיר.

סיימון: "הפכת שיר יפה לשעמום מוחלט. ותחזיר את המשקפיים".

* ג'ינה - דיאנה רוס אמרה שיש לה קול אדיר, ושהיא צריכה לבטא את המילים טוב יותר. ביקורת נכונה בקשר לג'ינה בכלל. היה משהו מאד עצבני בהופעה שלה. אבל היא היתה בסדר בסה"כ.

סיימון: "זה היה בסדר. אין הרבה מה לומר. זה לא היה נורא או נהדר. השיר המתאים לך. התדמית נכונה. אבל ביצוע שקל לשכוח."

* סנג'אייה והשיער המפחיד - אלוהים אדירים. מה הוא עדיין עושה כאן? Ain't No Mountain High Enough הוא שיר גדול. באמת. והביצוע שלו היה נורא. לחשני. חסר אנרגיה. חסר עוצמה.

סיימון: "כששומעים יללה בבוורלי הילס, זאת דיאנה רוס הצופה במופע. היא תצא מדעתה כשתצפה בזה. הדמיון היחיד היה השיער. אני אהיה חיובי. בן כמה אתה? אתה אמיץ מאד".

*היילי - התחיל יפה. אבל אחרי שאמרה שהמילים נורא יפות, היא שכחה אותן באמצע השיר. והביצוע היה פרווה ולא התרומם. נו, זאת היילי. פרווה הוא שמה האמצעי. ידעה שלא היתה טובה ובכתה בעודה שומעת את הביקורת.

רנדי ופאולה קטלו, אבל סיימון החליט להציל אותה: "לא חשבתי שהיה כל כך נורא. אתן לך קרדיט: אני חושב שנזכור אותך ושהיתה לך נוכחות ושאת נראית כמו כוכבת ושהחששות השתלטו עליך. אם תוכלי רק להשתלט על עצמך, אני חושב שתצליחי יותר מכפי שחשבתי בעבר, בגלל הנוכחות ובגלל שהיו רגעים בהם מאד אהבתי את הקול שלך".

היא היתה מאד נרגשת לקבל ביקורת חיובית מסיימון על ביצוע שחשבה שהיה נורא. איכשהו, בסוף הקטע עם השופטים, הייתי בעדה.

* פיל - ביקש עצה מדיאנה רוס על איך להתחיל חזק יותר. לפחות הוא יודע מה הבעיה שלו. והורגש שיפור, לפחות בתווים הראשונים. קצת נמאס עלי הקטע שלו עם הזרועות הפרושות בצורת צלב בתווים גדולים. היה ביצוע טוב, אבל חסרה בו נשמה.

סיימון: "היה בסדר. שיר נכון מאד. יש לך נטייה לצעוק בתווים הגדולים. אתה צריך להשתלט על זה. לא נהדר. לא נורא. יותר טוב משבוע שעבר".

לאקישה: שיר נהדר. ביצוע עם טונות של עוצמה. אין מה לומר. אני אוהב את מלינדה חסרת הצוואר יותר, אבל בקרב מלינדה-לאקישה השבוע, ניצחון לקיקי (ככה אמא שלה קוראת לה, מסתבר).

סיימון: "או שיש לך את זה, או שלא. לך יש את זה. הבדל האיכות בינך ומלינדה לעומת כל השאר... אתן בליגה אחרת. הופעה מדויקת. הופעת כמו כוכבת. יוצא מן הכלל."

בלייק - הכי מוזיקאי בעונה הזאת, וזה מאד מסייע לו עם עיבודים ובבחירת השירים. אבל... יכול להיות שהפעם זאת היתה טעות. הוא נשמע קצת רובוטי. היכולות שלו כזמר לא משתוות לאינטליגנציה המוזיקלית שלו, וחבל.

סיימון: "לא הבנתי את זה. אני מבין למה רצית להכניס את עצמך לביצוע. אבל אם היית שומע את זה ברדיו, לא היית אוהב את זה כי השיר הזה נכתב בסגנון מסוים. לא נשמעת טוב. "

* סטפני: רוב הביצוע היה חמוד מאד. לא אדיר, אבל חמוד מאד. היה זיוף גדול אחד, אבל התו האחרון היה טוב.

סיימון: "בחרת את השיר הלא נכון, ואת צריכה להותיר רושם גדול בהרבה"

כריס ריצ'רדסון - הקול שלו נשמע ממש מעצבן השבוע. השיר שבחר הבליט כל דבר בעייתי בשירה שלו. פרפורמר טוב, אבל לא דייק ולא היה משהו

סיימון: "בלי הקסם והאישיות שלך. הקול לבדו היה נוראי".

* ג'ורדן - שיר דיסני מאעפן. ביצוע נהדר ברובו, למרות אי דיוקים מטרידים מדי פעם וצעקות פה ושם. מבססת את עצמה כמקום שלישי מובהק מאחורי שני זמרות העל, לדעתי

סיימון: "השיר היה דביק, אבל מבחינת שירה היה טוב מאד. ומיקמת את עצמך עם סיכוי להגיע לגמר של התחרות הזאת". סיימון מעתיק את מה שאני כותב (הדיעות על הביצועים נכתבות בזמן השירים)!

תוכנית ההדחות

לא נתעכב על הדרמה ונגיע ישר להדחות. שלושת מקבלי הקולות המועטים ביותר: פיל, סנג'אייה וברנדון. פיל משוחרר לכסאו. נותרו ברנדון שאכזב וסנג'אייה הנורא שצריך לעוף כבר. ומי עף? כמובן. ברנדון.

דייייייייייייייייייייייייייייייי! סנג'אייה חייב לעוף כבר. אני כותב את זה כל שבוע וזה כבר מגוחך. הוא, השיער שלו, השירה הגרועה שלו והשיער שלו (כן, השיער מופיע פעמיים. הוא יותר משמעותי מכל דבר אחר שקשור אליו) חייבים לעוף כבר.

באשר לברנדון, הוא הביא את זה על עצמו. לא נראה לי שהוא אי פעם האמין שמגיע לו להיות שם. הוא לא הצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי. וחבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully