וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון הצלמים קורא להחרים את בר רפאלי

דפנה ארד

18.3.2007 / 13:50

אותם אנשים שבשבוע שעבר התקוטטו על האפשרות לצלם את המרפק של לאונרדו דיקפריו, החליטו להחרים את חברה שלו

גלי ביקורו של לאונרדו דיקפריו בארץ התנפצו הבוקר על הסלעים, עם ההצהרה שיצאה מ'ארגון צלמי החברה' שקוראים כעת להחרים את בר רפאלי. "חברים, הצטרפו למאבק ונלמד את הסלב העלובים שלנו לשתף פעולה ולהיות נחמדים באירועים ועל השטיח האדום", קראו צלמי החברה, שגם ציינו כמה תאקלים לא נעימים מהתקופה האחרונה בה ניסו לצלם מפורסמים בסיטואציות שונות: "אצבע משולשת של מריאנו, בעיטה של ליאור מילר, מפתח גלגלים של הצלם כושי, לשפוך מים כמו אביב גפן, דחיפה של ירמי קפלן."

צלם וואלה!, שלומי בוצ'צ'ו, יו"ר איגוד צלמי החברה, מסביר את קריאתם לחרם בכך שבר היא אחת מהמפורסמות הבעייתיות ביותר בתחום, "זה משחק מכור, הכל מבויים. כשרוצים צילום יש, כשהיא לא רוצה אז אין", הצלם איציק בירן מוסיף: "היחסים בין הסלבריטאים לעתונות הם תן-וקח. הם באים לארוע, להשקה, לפתיחה של חנות, מקבלים חולצה מתנה, ותמורת זה הם צריכים להצטלם. או שאמן מוציא תקליט ועושה מסיבה אז הוא משתף פעולה. המצב בו רק כאשר נח להם הם משתפים פעולה וכשלא נח לו הם לא - אינו הוגן."

- ומה עם זכותם הבסיסית לפרטיות?

- "אין פה ענין של פרטיות, שניהם מפורסמים ברמה עולמית ומקיימים רומן, אף אחד לא נכנס אליהם הביתה. עמדנו בחוץ, אבל לא יותר מזה."

אורלי ויינרמן הוחרמה בהצלחה

חברי ארגון צלמי החברה יפגשו בשבוע הבא כדי לדון בנושא הסנקציות שייפלו על רפאלי.

באם לא תצא התנצלות מצידה של רפאלי, החרם יתחיל ב-1 באפריל ויתקיים בשיטת התעלמות גורפת, שתביא לבר את המנוחה המיוחלת. "אבל השאלה היא לכמה זמן מנוחה זה דבר טוב. לפעמים מנוחה משעממת", הוסיף בוצ'צ'ו. ואם ליאו שוב יבוא לארץ? "שוב יצלמו אותה, היא תתעורר."

זו לא הפעם הראשונה בה ארגון צלמי החברה מייבש סלבריטאית שופעת. גם אורלי ויינרמן זכתה לטיפול הזה. "פעם אחת היא עשתה לנו פוזה ולא רצתה להצטלם. עשינו יד אחת כל הצלמים ולא צילמנו אותה עד שהיא התנצלה". האם בר תתנצל? אם נבנה על ראיון שהעניקה ציפי לוין, אמה, ליעל דן בשבוע שעבר, זה נראה לא סביר.

בראיון התנצחה לוין עם צלם הפפארצי ברק פכטר, שטען כי לוין הזמינה בעבר צילומי פפארצי מבויימים של בר. לוין הכחישה מכל תוקף ואפילו פרצה בצחוק בתגובה.

היום לוין נשמעה אדישה לאיומים; "שיחרימו, אין שום בעיה, שיעשו מה שהם רוצים. אני לא מעוניינת להגיב על שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully