וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: 300 עורף ראשים

19.3.2007 / 12:36

עוד בטבלה של סרטי סוף השבוע: סנדרה בולוק, כריס רוק, ג'ון טרבולטה ורוחות רפאים

החיילים הספרטנים האמיצים מהסרט '300' נהנו מנצחון נוסף במלחמה על לבבות הצופים, כך על פי נתוני הכנסות הסרטים שהוקרנו בבתי הקולנוע בסוף השבוע האחרון בצפון אמריקה. לפי הערכות האולפנים, הסרט הכניס 31.2 מיליון דולר בתוך שלושה ימים, ובסך הכל הכנסותיו הגיעו ל-127.4 מיליון דולרים. הציפיות מהסרט, שהופק באולפני האחים וורנר עלות בעלות של כ- 65 מיליון דולר, הן להכניס מעל ל-200 מיליון דולרים.

'300' הגיע למקום הראשון בעוד 13 מקומות בעולם. ההכנסות מרחבי תבל מסתכמות ב-24.6 מיליון. הסרט יוקרן בשבוע הבא בבריטניה, בצרפת, בספרד ובמקסיקו. בארץ הוא יעלה ב-5 באפריל.

במקום השלישי בטבלת שוברי הקופות נמצא הסרט "תחושה מוקדמת" בכיכובה של סנדרה בולוק, שהכניס 18 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, ועומד לכסות את עלות הפקתו שעמדה על 20 מיליון דולר. זו הפתיחה הגבוהה ביותר של סרט עם סנדרה בולוק אי פעם.

הסרט “Wild Hogs” בכיכובו של ג'ון טרבולטה וטים אלן הכניס 18.8 מיליון דולר בסוף השבוע השלישי להקרנתו - בסך הכל צבר 104 מיליון דולר. הוא נמצא במקום הדני בטבלה.

סרט האימה, "Dead Silence", הכניס 7.8 מיליון דולר והגיע למקום הרביעי בטבלה. הסרט “I Think I Love My Wife” בכיכובו של כריס רוק, הגיע למקום החמישי עם הכנסות של 5.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully