וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מה קשור?' היצפאן החדשים

דפנה ארד

19.3.2007 / 13:26

השלישיה רוויית הרייטינג תופיע מדי ערב על מסך ערוץ HOT 3. הם יארחו כוכבים, יגלמו דמויות מצחיקות וינסו לעשות רק גוד טיים

שלישיית מה קשור מוסיפה עוד סעיף לקורות החיים ולערך שלהם בוויקיפדיה. תוכנית אירוח שתשודר מדי ערב בערוץ HOT3 תמצב את [[ציון ברוך]], [[שלום מיכאלשווילי]] ו[[אסי ישראלוף]] כ'[[אלי יצפאן]]' החדשים. הם נכנסים למשבצת שלו ברצועת השידור הפריים-טיימית של הערוץ, וממשיכים את המסורת של הצחוקים, מינוס הסאטירה הפוליטית.

בתוכנית שתעלה ביום ראשון הבא, 25 בחודש, הם יארחו כוכבים ואנשים מעניינים - בלי לנסות להביא כותרות, אלא יותר במטרה "להביא את החצי שעה הכי כיפית ביום", כך לפי עורך התוכנית, [[אורי סלעי]]. בנוסף, הלהקה תארח זמרים ויוצרים ותשיר איתם יחד. כזכור, חברי מה קשור הם גם מוזיקאים, שהוציאו אלבום בשם '[[תנו לו צ'אנס]]', שכלל את הלהיט הגדול והצפצפני תחת אותה הכותרת.

תוכנית האירוח באה בתזמון טוב - ורוכבת על הגל הצלחת התוכנית 'הישראלים' בה השלישיה מככבת - המקבילה הישראלית ל'ממלכה הקטנה' הבריטית, שמשודרת (או נכון יותר - שודרה) בערוץ 2 וגרפה רייטינג מרשים.

אחרי התוכנית של השלישייה, ישודר מדי ערב פרק מסדרה מוקומנטרית שביים איתן צור ("החמישיה הקאמרית", "הבורגנים") ובה תיעוד פארודי ומבוים על החיים האמיתיים של השלישיה: ציון שובר הלבבות ושלום ואסי המצחיקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully