וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

70% ששון פול יופיע בארץ

דפנה ארד

20.3.2007 / 12:14

בעלי הדרן ונעמי אלשך מעוניינים להביא את הסחבק של ביונסה מג'מייקה. "אנחנו עדין במשא ומתן ותוך שלושה-ארבעה ימים נוציא הודעה רשמית."

כוכב הדאנסהול שון פול עשוי להופיע בישראל ב-14 במאי, כך חשף הבוקר העתונאי שגיא בן-נון ב"ידיעות אחרונות". בעלי משרד הכרטיסים הדרן דודי ברקוביץ' ושלמה קינן, והאמרגנית לשעבר של ריטה ורמי, נעמי אלשך, נמצאים במגעים מתקדמים עם אמרגניו של שון פול, ומנסים לארגן הופעה בארץ כחלק מסיבוב ההופעות שלו באירופה. "אני לא יודעת אם הוא יגיע" מודה אלשך הבוקר, "אנחנו עדיין במשא ומתן, אני מאוד מאוד מקווה שזה יקרה, כי אני אוהבת אותו. הסיכויים להגעתו הם מעל לחמישים אחוז, יותר מתקדם לשבעים אחוז".

במה זה תלוי?

"החוזים, השורות הקטנות והאותיות הקטנות והמילים והתנאים והכל. זה לא קל להביא אמן לישראל היום. אנחנו מאוד מקווים שזה יצא לפועל. אנחנו מאוד חיוביים בנושא ומאוד רוצים, זה תלוי בשני הצדדים כשנגיע להסכמה מבחינה חוזית."

אלשך מספרת שהיא מקבלת טלפונים בכל חמש דקות, מאז פורסמה הידיעה על בואו בעיתון. "כשהתחילו המגעים איתו, ידעתי כמה הוא גדול ולאט לאט התחלתי לדבר עם אנשים ומכל שכבות האוכלוסיה. כולם מכירים אותו ואוהבים אותו, באמת. אני חשבתי שהוא יותר זמר נישה, לקהל ספציפי, אבל מאוד מאוד פופולארי, מאוד. ברמה הכי חיובית שיש".

ההופעה של שון פול מתוכננת להתקיים בביתן 1 במרכז הירידים בעמידה, או באיצטדיון בלומפילד.

שון פול בן ה-34 הוא אחד מהאמנים הפופולארים ביותר שיצאו מג'מאייקה בעשור האחרון. הוא אוהב לעבוד בשיתוף פעולה עם זמרים אחרים, וכבר מצא את עצמו בדואטים עם כוכבי פופ, רגאיי והיפ הופ כמו ביונסה, בסטה ריימז והנפטונז. במהלך השנים הוא זכה בגראמי על אלבום הרגאיי של השנה (Dutty Rock), ובשלושה פרסי בילבורד. בימים אלה הוא עובד על אלבומו הרביעי.

הקשר היהודי

אביו של שון פול הוא יהודי, שמשפחתו היגרה לג'מייקה בגירוש ספרד, ואמא שלו היא חצי ג'מייקנית וחצי סינית. הוא למד בבית ספר תיכון בשם 'אקדמיית הלל', שמומן על ידי הקהילה היהודית של ג'מייקה וטוען שהוא צאצא ישיר של המלך שלמה, דרך אביו. אומרים גם שיש לו דוד שמשמש כרבי בג'מייקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully