וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג כבר לא חדש

דפנה ארד

20.3.2007 / 16:07

בהופעה ביום רביעי הבא יחד עם לירוי מ- "Saian Supa Crew" הם יארחו את פורטיס, הג'ירפות, מוקי, ואהובה עוזרי. "אני עדין מקווה שאני אתפרנס מהלהקה" אמר היום שאנן סטריט

לפני מעל ל-10 שנים הוקמה הלהקה 'הדג נחש', המשלבת היפ הופ ירושלמי ופ'אנק, עם מסרים חברתיים לא סמויים. מאז הקמתה הלהקה הוציאה ארבעה אלבומים, יצאה לסיבובי הופעות בחו"ל, ולא הפסיקה להופיע בארץ.

סולן הלהקה שאנן סטריט, סיכם היום את עשר השנים הראשונות. "כשהקמנו את הלהקה ידענו שהיא טובה ואנחנו אוהבים את זה. אני חושב שקיוויתי שיום אחד אני אתפרנס ממנה. והיום – אני עדין מקווה שאני אתפרנס ממנה. למען האמת, אני חושב שרציתי שאהיה בערך איפה שאני."

ד: בשיר 'לא מוותר' אתה שר על כך שכל אחד מחברי הלהקה מתפרנס מעבודות צדדיות. האם השיר הזה עדין רלוונטי?

ש: "זה כבר לא ככה. אנחנו אמנם עובדים במקומות אחרים, אבל בתחום המוזיקה. האחרונים שעזבו את העבודות הן אני, שעבדתי כברמן והמתופף משה, שעבד כמאבטח."

ד: מה השתנה בתעשיית המוזיקה הישראלית ב10 השנים האחרונות?

ש: "ערוץ מוסיקה 24 לא היה, וכל הנושא הזה של אינטרנט מול דיסק שעדיין מתרחש. אני לא חושב שזה הגיע לאן שזה יגיע. את האלבום הראשון שלנו חשבנו להדפיס על ויניל, רצינו אמנם לעשות את זה בשביל הקטע ובשביל דיג'ייז, עכשיו לא ויניל ולא דיסק. הדברים האלה קורים נורא מהר.

אני לא מיואש מלהוציא אלבומים, עובדה - הוצאתי אלבום שלשום. אני לא מיואש מזה בכלל, אבל זה שינוי שעובר על התעשיה. אני עדין עושה את זה ובשבילי זה עדין הפתרון הנכון אני לא יודע מה יהיה עוד שנים."

יחסים פתוחים עם ענקיות הסלולר

ד: אתה זוכר את ההופעה הראשונה שלכם?

ש: "להופעה הראשונה של הדג נחש הגיעו 500 אנשים. אני לא יודע איך זה קרה, אולי כי אנחנו להקה גדולה וכל אחד הביא הרבה חברים, אבל בקיצור – היה מפוצץ."

ד: איך אתם עומדים לחגוג יום הולדת?

ש: "יום רביעי הבא נארח בהופעה בהאנגר 11 את הג'ירפות, מוקי ורמי פורטיס וגם את לירוי מסאיאן סופה קרו, להקה מדהימה שאני מת עליה.

יש לי מלא דיסקים שלהם, ואני לא מבין אף מילה כי זה צרפתית אבל זה לא משנה כי הם נשמעים פיצוץ, וגם הם בטח לא מבינים שום מילה בעברית. בהופעה אנחנו נבצע שירים שלנו וגם של האורחים."

ד: עכשיו כל מוזיקאי עובד עם חברה סלולרית, וגם ההופעה הזאת היא במסגרת האורנג' מיוזיק דיי

ש: "עד כמה שידוע לי עוד לא התחתנו עם אף חברה סלולרית, אבל לפי דעתי קיימנו יחסית עם כולן. הופענו במופעים של סלקום ואורנג', אבל אין לנו בלעדיות עם אף אחת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully