וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלוש פעמים מגורשת" זכה בדוקאביב

דפנה ארד

20.3.2007 / 21:38

סרטה של הבמאית איבתיסאם מרעאנה, זכה בתחרות הסרטים התיעודיים הישראלית. "מסע ברה מז'ור" הזוכה בתחרות הבינלאומית

הסרט "שלוש פעמים מגורשת", שהופק בעזרת הרשות השניה הוא הזוכה הגדול של פסטיבל דוקאביב לקולנוע דוקומנטרי. יוצרת הסרט, איבתיסאם מרעאנה זכתה ב-70 אלף שקלים בטקס שהתקיים הערב בסינמטק בתל אביב. חבר השופטים הוסיף בנאומו כי הבחירה בסרט שפתח את הפסטיבל, לא התקבל פה אחד. הסרט יוקרן בשעה 19:00 ביום שבת.

בחודש שעבר פורסם ב"הארץ" ראיון עם הבמאית, בו נכתב כי היא קיבלה איומים ברצח מבעלה לשעבר של גיבורת הסרט, שאמר לכאורה כי אם הסרט אכן יוקרן בפתיחת הפסטיבל, "הבמאית תשלם על כך בחייה". מראענה מיהרה להגיש נגדו תלונה בתחנת המשטרה, ונגד החשוד הוגש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

זוכים נוספים בדוקאביב

הסרט הצרפתי "מסע ברה מז'ור" של הבמאי ז'ורז'י לזרבסקי זכה בפרס הראשון בתחרות הבינלאומית וזכה בפרס בסך 3000 דולר. הוא יוקרן בשעה 12:00 ביום שבת.

הסרט "מרגל השמפניה" של נדב שירמן, זכה בציון לשבח. הסרט "שמונה עשרים ושמונה" של לביא בן גל זכה בפרס ראש העיר ליוצר הצעיר בסך 30 אלף שקלים. בתחרות הבינלאומית שני סרטים קיבלו ציון לשבח – "אנשים במלחמה ושלום" הארמני ו" נשמות תועות" הצרפתי.

הסרט "הלוך וחזור" של דוקי דרור זכה בפרס הצילום על סך עשרת אלפים שקלים, והשכרת ציוד צילום בשווי 2,500 דולר, שיוענקו לצלם הסרט, פיליפ בלאיש.

הסרט "ראש גרניום" של עמית גורן זכה בפרס העריכה, בסך 10,000 שקלים וזיכוי למשמרות בשווי של 2500 דולר, שיוענקו לעורך הסרט, איל אור.

בתחרות סרטי הסטודנטים זכה הסרט "חדוה ואני" של נדב נוח מהחוג לקולנוע ולטלוויזיה באוניברסיטת תל-אביב, בפרס הראשון. הסרט יוקרן בשעה 11:00 ביום שבת הקרוב. ובתחרות דוקצעיר של מגמות הקולנוע בתיכונים הוענק הפרס לסרט "שמנות ויפות" של אדיר מור מתיכון ברנר בפתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully