וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Jahcoozi יופיעו בארץ

דפנה ארד

21.3.2007 / 17:11

לפני שנה אורן גרליץ, החבר הישראלי בשלישיה האלקטרונית, הבטיח לוואלה! שהלהקה תכלול את ישראל בסיבוב ההופעות שלה. עכשיו הוא מקיים

השלישיה האלקטרונית ג'הקוזי מברלין, תופיע בארץ בחודש הבא בתל אביב ובחיפה. ההרכב, שהוקם בבירת גרמניה בשנת 2002, כולל את הזמרת סאשה פררה, בריטית ממוצא סרי לנקי, רוברט קוך הגרמניה, ואת אורן גרליץ מתל אביב, טכנאי סאונד במקצועו המנגן גיטרה ובס בלהקה. בראיון לוואלה! בינואר 2006, הבטיח גרליץ שהלהקה תגיע לתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות שלה באירופה, ובאפריל הוא עתיד לקיים את הבטחתו.

ב-21 באפריל ג'הקוזי יופיעו במרכז המוזיקה BEAT בחיפה, וביומיים לפני כן הם יופיעו בלבונטין 7, בתל אביב.

ג'הקוזי צמחה מסצינת האנדרגראונד הברלינאית, כשחבריה הופיעו בסקוואטים ובמועדונים מחתרתיים, צברו אהדה בעקבות הופעותיהם, ואז הוחתמו. אלבום הבכורה של ג'הקוזי, “Pure Breed Mongrel" יצא בלייבל קיטי יו, בו חתומים גם מקסימילין הקר, גונזאלס, פיצ'ז וג'ימי טנור בין השאר.

הם החליטו לא לנוח על זרי הדפנה, ולא הפסיקו להופיע בגרמניה ובשוויץ במועדונים, בפסטיבלים לאמנות וברייבים של היפים. בשנים האחרונות הם חיממו בין השאר את אפקס טווין ואת צ'יקס און ספיד.

הלהקה עובדת בימים אלה על אלבומה המלא השני, שייצא בקרוב. השמועות הן שהפעם הם יארחו באלבום תותחים כמו סטריאוטיפ (G-Stone) ניו פלש, סאיד, RQM, ו-MC סום טי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully