וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי כהן ממשיך להציל כל מערכון ב"ארץ נהדרת"

הדס ריבק

25.3.2007 / 9:38

אסי כהן שב וממחיש שהוא ראוי לכל קומפלימנט שנכתב עליו. לא רק שהוא מציל את ארץ נהדרת, אלא גם את הדס ריבק

מסובכים – בפראפרזה על "מסודרים" קטע פתיחה קצר מצחיק אפקטיבי. טל פרידמן בתפקיד שר האוצר החמדן, אברהם הירשזון עם קורטוב של טירוף בעיניים עושה את העבודה.

אולפן הפתיחה – שב וממחיש עד כמה אסי כהן מדהים וראוי לכל קומפלימנט שנכתב עליו עד כה. מריאנו בתפקיד שר הביטחון - יש רגעים שבהם צריך לדעת להפסיק ולהתעלל בגופה - וטל פרידמן בתפקיד הפרסומאי אמיתי זרמון, מנסים למצוא שם למלחמת לבנון השניה. זרמון היא עוד דמות ממוחזרת מהעונה הקודמת, בדיוק כמו חלי גונזלס שהגיעה להציל את הפאנל בתכנית שעברה. הפעם זה לא עבד. חלי אמנם נעלמה מהתכנית העונה, אבל בת דמותה, שלי יחימוביץ' נשארה בתודעה והמשיכה לייצר כותרות, לכן היא החליקה במיומנות חזרה למקומה באולפן ארץ נהדרת, לצידו של קיציס. זרמון, מצד שני, הוא דמות פיקטיבית, שהיתה די מטופשת גם בשיאה – לא יעזור, כשג. יפית מצטטת אותך, סימן שאתה עושה משהו לא בסדר. בקיצור: לא ממש התגעגענו.

כל המערכון משתדרג ברגע שאסי כהן, בתפקיד אחינו הרמטכ"ל גבי אשכנזי, נכנס לאולפן. דמות הרמטכ"ל כגולנצ'יק היא מן המצחיקות והמוצדקות של העונה. בתכנית השבוע אשכנזי מצטייר כחולה תרגילים (אולי ריפרור לבדיקות הפתע בצה"ל שהבטיח) ובשיאו של המערכון גם מוציא לעצמו כדור מהחזה. שמעון פרס כחובב הסלבס גיא פיירס מצחיק, עלמה זק בתפקיד בר רפאלי, מיותרת. אפשר היה לוותר על אחותנו ולפרוש קודם.

זה סוכר – למרות האינסטינקט להעביר ערוץ, מהדורת פסח של צמד השרלטנים מהגיהנום במלון הולידיי ברדח, דווקא הצחיקה לפרקים. הדמות ההזויה של טל פרידמן עושה את העבודה, במיוחד בסוף המערכון כשהוא מגיע מחופש לאליהו הנביא.

אולפן 2 – טל פרידמן בתפקיד מאמן הנבחרת הקול דרור קשטן כתוב היטב ואלי פיניש עושה מדויק את יוסי בניון השברירי, שלא מפסיק להיפצע. לרגע חולפת באולפן סאטירה כשאורנה בנאי, בתפקיד ציפי ליבני, נכנסת כראש הממשלה מטעם עצמה. אבל בארץ נהדרת כמו בארץ נהדרת המערכון נמשך דקות ארוכות מהרגע שבו הוא היה צריך להסתיים. ומילה לגדי סוקניק: הכבוד העצמי שלך חיפש אותך ברחוב פא פינת סמטת תט. מריאנו בתפקיד הגרפולוג יוש מזכיר מדי את החיקוי של מיקי בוגנים מלפני שנה. מישהו אמר הומופוביה? בדיוק ברגע שבו גם בסלון שלכם הבינו שבטח לא תהיה עוד עונה לארץ נהדרת, מגיע אסי כהן ומציל את המערכון ואת הכבוד של התכנית עם עוד קטע ראפ מדויק של מג'אדלה.

שישי חופשי – רעיון מדהים. תודו שיישבתם מול המסך וחשבתם (בלב, כדי שאמא לא תשמע), "עלו עלי". יחידה שהיא בעצם ה-CTU של "24", תעזור לכם להימלט מארוחות שישי המעיקות בחיק המשפחה. הבעיה היא שהמערכון הלך למקומות הכי צפויים של קלשיאות יום שישי, כולל טל פרידמן בדמות האמא המטורללת (שלא מאוד רחוקה מדמותה של המורה המעצבנת של פילוס) ודב נבון, ובכן, מאייש את תפקיד הלוזר. עוד פעם אמא פולניה? מה אין סיבות אחרות , זולת האמא שרוצה שנאכל, שבגללן אנחנו מתחננים לשחרור מארוחות שישי וחג?

הבלוג - הבנות יוצאות להרוויח כסף בבית הקפה קופי טופי ומוכיחות כמה הן כל כך יותר מתוחכמות ומצחיקות מפילוס ושימי. מערכון בשלושה לוקיישנים ובהשתתפות הסלב הרותח של השבוע, הנרי דויד. סחטיין על הפרגון לזכיינית המתחרה. דב נבון עושה העתק מדויק של מנהל משמרת בבית קפה. ובכלל ברגע שמזכירים את שון דהאן וכריס בובליל, לא צריך יותר.

הטלנובלה בערבית – יש דברים שרק סטלנים יכולים לצפות בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully