וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: 4 צבים גברו על 300 ספרטנים

26.3.2007 / 14:20

קוואבנגה! צבי הנינג'ה עומדים בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון בארה"ב

לאחר שכבשו את טבלת שוברי הקופות שבועיים ברציפות, 300 החיילים הספרטניים מהסרט "300" נוצחו על ארבע ידי דמויות היסטוריות מדור אחר לגמרי – צבי הנינג'ה.

הקומדיה "שובם של צבי הנינג'ה", שנוצרה באמצעות אנימציה ממוחשבת, מחזירה את הזוחלים עם השיריון מהאייטיז לתהילה. כרטיסים בשווי של 25.4 מיליון דולר נמכרו בשלושת הימים הראשונים להקרנת הסרט בצפון אמריקה, כך נמסר ממפיץ הסרט וורנר ברוס אמש. עלות הפקת הסרט היא 30 מיליון דולר.

"300" הכניס השבוע 20.5 מיליון דולר, וההכנסות שלו עומדות בסך הכל על 162.4 מיליון דולר לאחר שלושה שבועות של הקרנות. ההכנסות הבינלאומיות מהסרט עומדות על 79 מיליון דולר.

שאר הסרטים החדשים בסוף השבוע נלחמו על השאריות. מותחן הקונספירציה של מארק וולברג, " Shooter" פתח במקום השלישי, עם הכנסות של 14.5 מיליון דולר. וולברג מגלם צלף שמופלל בנסיון לרצח הנשיא, בסרט שעלותו המשוערת היא 60 מיליון דולר.

סרט הילדים " The Last Mimzy " פתח במקום החמישי עם הכנסות של 10.2 מיליון דולר. הסרט עוסק בשני ילדים והצעצועים המסתוריים שלהם.

עוד בטבלה - סרט ההמשך "גבעות הפחד 2" הגיע למקום השביעי עם הכנסות של 10 מיליון דולר. הסרט הראשון בסדרה הכניס 15.7 מיליון דולר, אך המפיצים שלו, פוקס אטומיק, אמרו שעלות הפקת הסרט עמדה על 15 מיליון דולר, ובקרוב הסרט יהפוך לרווחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully