וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי התיאטרון: אנטיגונה הזוכה הגדולה

דפנה ארד

30.3.2007 / 21:16

הקופרודוקציה הקלאסית של הבימה והקאמרי זכתה בארבעה פרסים בטקס שהתקיים בתיאטרון חיפה היום

המחזה "אנטיגונה", הקופרודוקציה של תיאטרון הקאמרי ותיאטרון הבימה - נבחר להצגת השנה הבוקר, בטקס פרסי התיאטרון הישראלי.

בטקס שהתקיים בתיאטרון חיפה בהנחיית שלמה בראבא ומיה דגן, הוענקו גם אות הוקרה לראש חטיבת התרבות של גלי צה"ל והמגיש המיתולוגי של התוכנית "בילוי נעים", מולי שפירא, וגם פרס על מפעל חיים למפיק ולמנהל תיאטרון הבימה לשעבר, יעקב אגמון.

במאי המחזה אנטיגונה, חנן שניר, זכה בפרס הבמאי, וההצגה זכתה בשני פרסים נוספים: פרס השחקנית שניתן לאולה שור-סלקטר המגלמת את אנטיגונה, ופרס המתרגם לשמעון בוזגלו.

גם למחזמר "המפיקים" הוענקו פרסים רבים – מחזמר השנה, פרס הכוראיגורפיה (של צ'ט ווקר), ופרס עיצוב התלבושות שניתן לאורנה סמורגונסקי ודרור הרנזון.

ההצגה "חיותה" זכתה בפרס הצגת הבידור של השנה. ו"המצליחים" זכה בפרס הקומדיה של השנה". גיל פרנק זכה בפרס שחקן השנה על תפקידו במחזה "האב", שזכה בפרס על העלאה מחודשת של מחזה.

בפרס שחקן המשנה זכה איתי טיראן, על משחקו ב"יתוש בראש", ובפרס שחקנית המשנה זכתה רבקה נוימן על משחקה ב"תפוחים מן המדבר".

בפרס השחקן המבטיח זכה עודד יחזקאל על משחקו במחזמר "הלהקה", ובפרס השחקנית המבטיחה זכו שתי שחקניות שנבחרו על ידי אותה כמות של אנשי אקדמהי; גלי בן גיאת על משחקה ב"תפוחים מן המדבר", ומיכל שטמלר על משחקה ב"הקיץ".

אלון אולארצ'יק זכה בפרס מלחין השנה על המוזיקה להצגה "מקום אחר ועיר זרה", רוני כהן זכה בפרס עיצוב התאורה על ההצגה "הקיץ", ומיכאל קרמנקו זכה בפרס עיצוב התפאורה על ההצגה "מינכהאוזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully