וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול

דידי חנוך

1.4.2007 / 10:18

בעולם שבו סנג'אייה נשאר וכריס סליי עף לדידי חנוך אין רצון לחיות. ובכל זאת, הוא כאן עם תכנית של "אמריקן איידול"

שלום וברוכים הבאים לקבוצת התמיכה השבועית לנפגעי השיער של סנג'אייה מאלאקר. אני יודע שכולכם המומים ופגועים מנזקי השבוע. אבל לפני שנגיע לזה, יש לנו איזה סיכום לעשות.

מדד השופטים

הטמטום של רנדי - 9. השבוע קיבלנו את המהדורה החירשת של רנדי ג'קסון. מצד שני, כל התוכנית לא הסכמתי עם השופטים. אז זה לא רק רנדי.

הג'ננה של פאולה - 9. בסך הכל דווקא היתה קוהרנטית, אבל הקראש שלה על בלייק מתחיל להיות מטריד מאד. מאד.

התשכבו-כבר של סיימון ורייאן - או 0 או 100. תלוי איך אתם בוחרים להתייחס לחוסר הנכונות המוחלט של רייאן לשתף פעולה עם משחקי החיזור של סיימון. ברור שזאת הוראה מלמעלה, אבל האם מדובר בצינון קבוע או בהקפאה קבועה? ימים יגידו. בכל מקרה, כל העניין ייפתר אם הם רק ישכבו כבר!

הביצועים

לאקישה - Tonight. זה נדמה לי, או שהיא מתדרדרת כל שבוע? קצת זיופים, שיר לא מתאים לה, והקסם הולך ודוהה. אפילו התו הגדול בסוף לא היה קסום כמו פעם. שיהיה ברור, אני שופט את הביצוע יחסית לעובדה שזאת לאקישה. לרוב המתחרים, זה היה יכול להיות הביצוע הטוב שלהם בעונה.

הדביל חשב שטוב שהיא שרה שיר קצבי, ושזה היה לוהט. פאולה חשבה שהיא היתה מצוינת. סיימון מת על המגפיים (נו, לטנטי). גם אהב אותה מאד. וחשב שהיתה מצוינת.

כריס סליי - Every Little Thing She Does is Magic. התחלה נוראית. השתפר. הדרדר. לפעמים קל לשכוח כמה סטינג היה זמר גדול פעם. כשבחור מוכשר כמו כריס מתרסק על שיר שלו, זה מזכיר את זה.

רנדי - הלהקה ואתה לא הייתם באותו הקצב. גם פאולה דיברה על הקצב. סיימון חשב שהוא פשוט לא היה טוב

כריס לקח אחריות על הביצוע הבעייתי. כולי תקווה שהאישיות שלו תחזיק אותו בתחרות (כן, זה נכתב לפני תוכנית ההדחות).

ג'ינה - Stand By You. טוב, אני מצטער שאני נאלץ לחקות את פאולה, אבל היא נראתה מדהים. היא נשמעה פחות טוב. אולי - כפי שרמזה שותפה לצפייה, המחוך שלה הפריע לה לשיר.

רנדי שמע דרך העיניים. פאולה חשבה שהיא משתפרת כל שבוע. ושזאת ההופעה הטובה ביותר שלה. וגם סיימון חשב ככה. ושזאת ההופעה הטובה ביותר של הערב. תרגום: חשב שהיתה טובה מלאקישה.

סנג'אייה - Bath Water. גוון סטפאני מרחמת עליו. אני מרחם על כולנו. מה זה השיער הזה? באמש'ך, סנג'אייה? זה המוהוק הביזארי ביותר בהיטוריה, זה מה שזה. סליחה, כפי שגילינו בהמשך, זה לא מוהוק. זה שבע קוקיות שיוצרות מוהוק. חזוס. יש בכלל טעם לומר שהוא היה גרוע? ברור שאין. לפחות, כמו בשבוע שעבר, הוא היה בהכרה. קריפי, גרוע, מפחיד - אבל בהכרה.

כשסיימון אמר שברור שאין לסנג'י מראה בחדר ההלבשה, חייך הפרחח ואמר שהלטנטי סתם מקנא כי הוא לא יכול היה לעשות את זה. סיימון: כבר לא משנה מה נאמר. אתה ביקום משלך, ואם אנשים אוהבים את זה, בהצלחה לך.

היילי - True Colors. לא דיברנו כבר על זה שהשיר הזה לא בריא למבצעים? עיבוד ביזארי, בניגוד לעצה של גוון סטפאני שאמרה שפשוט תשיר את השיר. מעבר לכך, היה ביצוע טוב יחסית למה שאני מצפה מהיילי. מצד שני, אני לא מצפה ממנה להרבה.

סיימון: איך חשבת שהלך? היילי: אני חושבת שהייתי בסדר. סיימון: מתוק אבל נשכח בקלות.

פיל - Every Breath You Take. זוכרים מה שאמרתי על כריס וסטינג? תכפילו פי חמישים. וזה מוזר, כי בחלקים מסוימים הקול שלו נשמע בדיוק כמו של סטינג, אבל ביום שבו סטינג חולה. או במאה הנוכחית, שבה סטינג הוא צל מבאס של עצמו. קשה לי לשים את האצבע על הסיבה לכך שזה לא נשמע טוב מספיק, פרט לזה שפיל עצמו פשוט לא טוב מספיק.

סיימון: זאת הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שאני חש שאתה לוקח את זה ברצינות ומנסה להצליח בתחרות. יכול להיות שהרמקולים שלי לא עובדים טוב? כי משהו כאן לא סביר. כמה שבחים נשפכו על הופעות גרועות השבוע?

מלינדה - העיבוד היה מעצבן, וקצת הפריע לשמוע את המלינדה. אבל מלינדה היא מלינדה. וגם בשיר מעצבן עם עיבוד גרוע, היא נשמעת מעולה. וכנראה שהרמקולים שלי לא קשורים לאיכות של הביצועים האחרים. מלינדה עדיין נשמעה מעולה.

האם השופטים אי פעם אמרו לה מילה רעה? לא חושב. ובצדק. סיימון חושב שזאת לא ההופעה הטובה ביותר שלה, שכרגיל היתה מדהימה קולית, ושהתלבושת נוראית.

בלייק - Love Song של הקיור. אופס. אי שם בלונדון, רוברט סמית הקיא על מסך המחשב שלו לאחר שמישהו שלח לו את הלינק ביוטיוב לביצוע הזה. עיבוד שמאלצי, וביצוע שנשמע נורא לעומת המקור. אם בשבוע שעבר הוא היה מעצבן, השבוע היה הוא פשוט גרוע.

רנדי חשב שהיה נחמד. פאולה התלהבה במידה חסרת כל קשר לביצוע ואמרה שהיא רוצה לראות אותו בגמר. פחד אימה. סיימון חושב שהוא הבן הטוב ביותר בתחרות, אבל שהוא בתחום כריס דוטרי שבו הוא עושה את הקטע שלו קצת יותר מדי. זה אמור להפחיד את בלייק? כריס דוטרי מכר יותר עותקים מכל שאר משתתפי העונה הקודמת ביחד. אתה רק מעודד אותו, סיימון!

ג'ורדן - Hey Baby. ניסיון חיקוי הגוון סטפאני בתלבושת... לא עלה יפה. השיר התחיל חלש ואז... המשיך חלש. זה לא הוגן, כי זה באמת השיר הכי פחות מתאים לה. היא אוהבת אותו כמאזינה, אבל רבאק. לא מתאים זה לא מתאים. כמה שהיא היתה נהדרת בשבוע שעבר, השבוע היא ממש לא הצליחה.

רנדי ופאולה שוב התלהבו ופאולה שמחה לראות אותה ככה. סיימון אמר שהיא המתמודדת המשתפרת ביותר, מה שנכון בסה"כ. אבל לא השבוע.

כריס ר': דונט ספיק. המממ. קשה לי עם הביצוע הזה. לא היו בו בעיות קלות להבחנה, כי הוא נשמע טוב. אבל שום כוח. הוא נראה קצת מובס, כריס ר'. קצת עייף. תכלס, ג'ורדן היתה צריכה לשיר את דונט ספיק וכריס את Hey Baby.

רנדי חשב שהיה בסדר. פאולה הזילה ריר. סיימון חשב שהשיר הוא השיר הנכון, אבל שהביצוע לא היה מדויק.

פיל, היילי וכריס: בוטום 3
היילי וכריס סליי: בוטום 2
סיימון חזה שכריס הולך הביתה. ביי ביי קרלי

ו... כריס סליי הולך הביתה.

הזמר הטוב מבין הבנים, הבנאדם הכי בנאדם פרט למלינדה מבין המועמדים. כריס סליי. זה לא שהיה לו סיכוי לנצח, אבל עולם שבו כריס סליי עף וסנג'אייה ופיל והיילי עדיין איתנו הוא עולם עצוב מעט יותר. ומצחיק פחות, כי אני מעדיף הומור מכוון כמו של כריס על ההומור הבלתי מכוון והעצוב של הפסיכי לבית מאלאקר.

מה שמביא אותנו שוב לסנג'י. הסיפור הזה נהיה מפחיד. אני לא מצליח להחליט האם מדובר באקט שיווקי מבריק של בחור שהבין שאנשים מצביעים לו בגלל אלמנט הדווקא ובגלל שביזאריות גורמת להווארד סטרן לדחוף אותו בכל הכוח, או האם מדובר בבחור שעובר התמוטטות נפשית מול המצלמות. אני בהחלט מקווה שהאופציה הראשונה היא הנכונה. אבל בכל מקרה, שייעוף כבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully