וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק במעלה הסחנה

עומר בכר

1.4.2007 / 11:46

הקושי הכי גדול שלו, היה לקחת את הדברים בקלות. הקדימונים של עומר בכר נמצאים כאן לפני כולם

סרטים פיראטים

מי היה מאמין שספינת שודדי ים רעועה תציל את אולפני דיסני מטביעה? הקייצים האחרונים ללא ספק היה שייכים לפיראטים וקיץ 2007 צפוי להיות המעניין מכל כאשר ראש בראש יתמודדו להם ג'ק ספארו, הארי פוטר, פיטר פרקר ואופטימוס פריים. יהיה עקוב מדם.

הטריילר לסרט החדש נפתח כמו הטריילר לסרט הקודם ובו ילדה קטנה שרה את שיר הפיראטים, מכשפת הוודו שואלת את החבורה וגם אותנו הצופים, מה תהיו מוכנים לעשות למען ג'ק ספארו?

האם תהיו מוכנים להגיע לסוף העולם? ובכן התשובה היא לא מקסימום קצת אחרי צומת גלילות.
סוף העולם נראה בטריילר כמו מפל ענקי באמצע האוקיינוס, מעניין אם הם חיים בעולם הדיסק.

ג'ק ספארו נמצא מן הסתם ואנו רואים שוב קטעים משעשעים מאוד של דמותו, כשברקע קריין מטיל אימה מספר לנו על התקופה בה פיראטים יכלו לחיות את חייהם בשלווה, אך הזמנים משתנים. לכן מנהיגי הפיראטים מכל קצוות עולם התאחדו כדי ללחום באויביהם. מוזיקה דרמטית, הרבה פיצוצים, קרבות חרבות ומשפטי מחץ, כתוביות של השחקנים (ושל ג'רי ברוקהיימר), עד לשיא שנפסק עם בדיחת סיום של ג'ק ספארו ואז הלוגו של הסרט. רבותי, ככה עושים טריילר לסרט המשך מצליח בשתים וחצי דקות.

ציון טריילר: סוף העולם!
קהל יעד: רייטד אררררררררררררר

זומביט

כמו כל סרט אימה מצליח, זה היה רק עניין של זמן עד שגם ל"28 ימים אחרי" יוציאו סרט המשך. אמנם היה מגניב אם הסרט היה יוצא 28 חודשים אחרי הראשון אבל זה לא יצא ולמרות זאת בקיץ הקרוב נוכל לצפות שוב בסרט האימה האנגלי. הפעם דני בויל לא יהיה קשור לסרט, אבל רוברט קרלייל המשה אבגי של הבריטים שם. לאחרונה התחלתי להעריך סרטי זומבים יותר מבעבר וכנראה זהו ז'אנר האימה היחיד שעוד עובד עלי. אם התבאסתם מעוד המשך של "האויב שבפנים", 28 שבועות הוא כנראה התיקון שהייתם צריכים. הטריילר נפתח בתמונות של לונדון ובחורה בלבוש צבאי, שמסבירה לנו שמלבד אזור 1 בלונדון (לנוסעי הטיוב) בחוץ עדיין מסוכן. אל אזור 1 המסוגר מגיעים אנשים רבים ששרדו את ההתפרצות של החיידק האלים (כזה שגורם להתקפי אלימות ליתר דיוק) בניסיון לאכלס מחדש את העיר.

מתחילה מלחמה בין כוחות הצבא לנגועים. הרבה יריות אש ותמרות עשן וברקע שיר של מיוז שמכניס אותנו לאווירה האפוקליפטית. גם אתם לא חובבי הז'אנר אבל אתם סתם רדומים, צפו בטריילר, בסופו בקלות תוכלו למדוד 120 פעימות לב לדקה.

ציון טריילר: 28
קהל יעד: חובבי סרטי אימה, בייחוד זומבים ובריטים

לייגר

פסטיבל סאנדנס לסרטים עצמאיים לא מבטיח באופן מיידי תו איכות לכל הסרטים שמשתתפים בו. כזה הוא הסרט העצמאי החדש "נשר נגד כריש", שאומץ ע"י אולפני מירמקס בתקווה שהוא יהיה ה"נפוליאון דיינמייט" שלהם. מדובר בסיפור אהבה בין קופאית במסעדת מזון מהיר לבחור אקצנטרי (ג'מיין קלמנט הקומיקאי העולה). הדימיון ל"נפוליאון" נמצא שם לכל האורך, החל מהדמויות החננות דרך העיירה ההזויה שאליה חוזר הגיבור בכדי לנקום באלה שהציקו לו כשהיה קטן ועד הערפול של התקופה שבה מתרחש הסרט (נראה כמו שנות ה-70, אבל יכול להיות גם זמננו). הבדיחות בטריילר לא אחידות ונעות בין מצחיקות מאוד להלוואי וזה היה מצחיק.

ובעוד כמה שנים, אם ג'יימי קלמנט יממש את ההבטחה שלו,תוכלו להיות כמו הבודדים שצפו בזמן אמת בעונה הראשונה של סיינפלד ולהתווכח עם כולם שאתם הייתם גיליתם אותו.

ציון טריילר: דיינטמייט במנה קטנה
קהל יעד: מנויי האוזן השלישית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully