וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: וויל פארל בצמרת

2.4.2007 / 10:56

Blades of Glory, קומדיה על החלקה צורנית, הגיעה למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארה"ב בסופ"ש

סוף השבוע הזה הוכיח שאמריקאים מתים על קומדיות בעלות נושא טפשי, וגם על וויל פארל. אז אם וויל פארל משתתף בסרט כזה - הסיכויים לשובר קופות גדלים.

זו בהחלט הנוסחה שיוצרי הסרט "Blades of Glory" עבדו לפיה, וניכר שזה השתלם להם בגדול- סרט ההחלקה הצורנית בהשתתפות ג'ון הדר וויל פארל, ניצב במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארה"בבסוף השבוע האחרון, עם הכנסות של 33 מיליון דולר בסופ"ש הראשון להקרנתו.

פארל והדר מגלמים את הזוג הגברי הראשון המתמודד בתחרות החלקה צורנית על סקטים.

במקום השני בטבלה, סרט ההרפתקאות של אולפני דיסני, "לפגוש את הרובינסונים", המספר על חנון יתום גאון ובודד שנוסע לעתיד במכונת זמן. הסרט הכניס לאולפנים 25.1 מיליון דולר. הלוחמים הספרטנים מהסרט "300" הגיעו בסוף השבוע למקום השלישי בטבלה, עם הכנסות של 11.2 מיליון.

הסיבוב השני בקופות לא כל כך זרם לאלופים של הטבלה הקודמת, "צבי הנינג'ה", שהכנסותיהם ירדו ב-62 אחוז מ-24.3 מיליון דולר בפתיחה – ל-9.2 מיליון דולר בסוף השבוע הזה, בו הסרט ניצב במקום הרביעי. פאדיחות לאפריל אוניל.

הסרט "WILD HOGS" עדיין נמצא בחמישיה הפותחת, חמישה שבועות ברציפות. עד כה, ברמת ההכנסות הוא הסרט שהגיע למקום השני לשנת 2007, כש-300 במקום הראשון עם הכנסות של 179.7 מיליון דולר.. הסרט בכיכובו של ג'ון טרבולטה, נוגע בתקרת ה-200 מיליון דולר, וזה מצויין בהתחשב בכך שעלות הפקתו נאמדת ב-60 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully