וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמר זמר לח

שני ארז

4.4.2007 / 11:03

שני ארז ניצלה את מעמדה המפוקפק כדי לשבת לשיחה עם אריק ברמן, סיון שביט וגלעד, לקראת פסטיבל "ימי זמר" שייפתח מחר בחולון

מערכת וואלה

פסטיבל "ימי זמר" בחולון ייפתח מחר, 5 באפריל, וייסגר כעבור חמישה ימים ב-9 באפריל - במהלכם יעלו 20 מופעים ואירועים, שכולם הפקות מיוחדות לפסטיבל. המופעים יתקיימו בתיאטרון חולון ובסביבתו.

הפסטיבל ייפתח בערב מחווה ליוצר והפזמונאי חיים חפר, בהנחייתו והשתתפותו של יהורם גאון, ובו יופיעו שלומית אהרון, דני רובס, מאור כהן ועוד. מופע מחווה ייערך גם לזמר אריק לביא, שהלך לעולמו לפני כשנתיים וחצי, בהשתתפות מיקי גבריאלוב, דני רובס, מאור כהן, אפרת בן צור ורפאל מירילא ("כוכב נולד").

מירי מסיקה מארחת את ירדנה ארזי ואריק ברמן לרגל אלבומה החדש "שלום לאמונות"; הזמרת סיון שביט במופע אינטימי, מלווה באמיר צורף (גיטרות) ודידי ארז (כלי הקשה); גלעד מ"שוטי הנבואה" חונך את "המכנה המשותף", אלבום הסולו הראשון שלו;
במופע נוסף יארח אריק ברמן את אפרת גוש והשניים יבצעו משיריהם בביצועים משותפים; גם רונה קינן תציין את הדיסק החדש שלה במופע חגיגי בו היא תארח את יהודית רביץ.

גם אלון אוליארצ'יק יחגוג את אלבומו החדש ו- 20 שנות יצירה בפסטיבל ויארח את אחינועם ניני, גיל דור, דין דין אביב וגם את ילדיו - טסה ומקס אוליארצ'יק.

עוד בהפקות המיוחדות בפסטיבל: יוני רכטר מארח זמרים ונגנים צעירים שיבצעו משיריו המוכרים והחדשים; "יש לי אהבה" הוא ערב מחווה למלחין הוותיק יעקב הולנדר; מופע לציון עשור למותו של משה וילנסקי; "אדם", מופע חדש של המוזיקאי אלי מגן; ערב משירי אברהם חלפי; "ננסה ונראה" ערב עם אריאל הורוביץ שמארח את אלי מגן והאנסמבל הקולי "קורל"; וירונה כספי, שתארח את המשוררים רחל חלפי, רפי וייכרט ומירון איזקסון במופע מיוחד.

צילום: דניאל יעקובוביץ'. עריכה: שגיא צורף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully