וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת פאנק אוסטרלית עושה קאבר לזוהר ארגוב

דפנה ארד

5.4.2007 / 12:52

ההרכב YIDcore שר גם גרסאות ל"שיר הפרטיזנים" ול"גשר צר מאוד" באלבום שייצא להם השבוע

להקת הפאנק האוסטרלית YIDcore תוציא בעוד יומיים אלבום חדש, שייקרא " They Tried To Kill Us. They Failed. Let's Eat!". על עטיפתו תרנגול יהודי גאה, העומד על תל של פלשתים ונאצים. האלבום יכלול גרסאות פאנק-רוק לשירים כמו "גשר צר מאוד", "שיר הפרטיזנים", ואפילו "ים של דמעות" של זוהר ארגוב, וחשוב לציין עוד שיר עם שם מבטיח: " Natlie Portman This Is Your Last Chance".

מעריץ ישראלי של הלהקה ששוחח איתם על בחירת השיר גילה שלמרות שהם מאוד מעריכים את זוהר ארגוב, מטרתם היתה לקחת את השיר שהכי מזוהה עם תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד", והקולגות הישראלים אמרו להם ש"ים של דמעות", שביצעה נינט טייב, הוא השיר הכי מתאים.

מ"מה נשתנה" ועד ל"ירושלים של זהב"

YIDcore הם ארבעה יהודים צעירים החיים באוסטרליה: בראם (סולן), מייקי, טים ורורי. הם נהנים להכניס קצת יידישקייט לסצינת הפאנק, לשיר בעברית וביידיש (למרות שהם לא יודעים את השפות) ולשיר שירי חג בימי חול. באלבומים קודמים הם כיסו את "אדון עולם" של עוזי חיטמן, "ירושלים של זהב" של נעמי שמר, "אלי, אלי" של חנה סנש ולשירי חגים כמו "מה נשתנה", "דיינו", "מעוז צור" ועוד.

"אנחנו רוצים לשחוט פרות קדושות, ואנחנו נהנים לעשות את זה בזמן שאנחנו צוחקים" הם כתבו בעמוד המייספייס שלהם לקראת צאת האלבום, שיכלול שירים בסגנון פאנק, רוק, סקא, והארדקור.

האלבום יראה אור ב-7 באפריל בחברת התקליטים ממלבורן "Rubber Records", בה חברים גם הטוויילייט סינגרז, ובהפצה של EMI, וניתן יהיה לרכוש אותו גם באינטרנט. ב-13 באפריל האלבום יושק לראשונה בלופט בטזמניה. "האלבום נשמע גדול יותר מסבתא יהודית אחרי ראש השנה" הם מבטיחים בבלוג שלהם באתר.

המפיק של הלהקה בהרפתקאה הנוכחית הוא קרייג הרנת'.
סיבוב ההופעות שלהם יתחיל במסע הופעות בן חודשיים באוסטרליה, אבל ייתכן שהם יעברו גם בישראל, אותה הם מאוד אוהבים וכללו אותה כבר פעמיים בסיבובי בהופעותיהם הקודמות בישראל הם בעיקר נהנו מלשיר את "ילדה רעה" של פיני חדד ונתי לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully