וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חור לגויים

דנה רוטשילד

6.4.2007 / 9:33

מה פשר גל הרטרו שמביא סלבריטאיות יהודיות כשרות לזווג עצמן עם גויים? דנה רוטשילד מזעיקה לעזרה את ההלכה היהודית

זה לא חדש. מאות שנים הן עושות את זה. לרוב בלית ברירה, מכורח, מתוך ניסיון להיחלץ מחיי עוני, נדודים והפקר, אבל הזמנים האלה היו ואינם; האימג' של גוי חסון רובע בת ישראל שברירית מככב בעיקר בפנטזיות של כמה ישישות בוגרות השטייטעל. כיום, זיווגים בין בת ישראל וגוי נעשים מבחירה, כמהלך מודע, מחושב, המתכתב עם המורשת הארוכה של רומנים רומנטיים בין יהודיות לשייגעצים.

מה מביא לגל הרטרו העז בקרב סלבריטאיות ישראליות בולטות? ספק אם אי פעם נוכל לדעת. הציניקנים שביניכם בוודאי סבורים שמה שדחף את בר רפאלי לזרועות ליאונרדו הוא לא יותר מניסיון של סלבית זוטא להתקרב לצמרת באמצעים קלים יחסית. אבל שניים אלה הם לא היחידים. לינור ושאראס היוו סוג של תקדים, וכעת גם שרי גבעתי הצטרפה לרשימה, ועברה לדור במעונו של האקס של קיילו מינו, תבדל"א. לא כולן עושות דברים רק בשביל פ?ו?ש לקריירה, כלום ייתכן שהבחוריקות הללו עלו על משהו?

בסופו של דבר, יהודים הם עם קשה עורף – הגם שיש לזה שארם מסויים – ויהודיות תמיד היו בתחתית ההיררכיה ההילכתית. מכיוון שבני עמנו, לפי נתונים סטטיסטיים, בורכו באינטליגנציה גבוהה מן הממוצע, אין תימה, אם כך, שבחורות מחוטבות מקרב עם הבחירה מספחות עצמם לגוי, ובכך גם חוסכות מעצמן בן זוג כשר, גם סידרו לעצמן מקום להתחבא בו במקרה שהגרמנים יחזרו לסיים את העבודה, וגם – וזו, רבותי, גולת הכותרת – דופקות תרומה מרשימה לדמוגרפיה, אם וכאשר יניב הזיווג צאצא.

ברוך השם, ההלכה היהודית מבינה בדברים כאלה, ולכן דתו של הילוד נקבעת לפי זו של האם. רואות, יהודיות, אין שום דבר רע בנישואין עם גוי. ההיפך, גם סידרת לעצמך דרכון זר וגם תבטיחי את המשך קיום העם היהודי. כל הטוקבקיסטים שבעולם יכולים לכתוב עליך דברי נאצה בטור הרלוונטי בוואלה! סלבס; לקרוא לך זונה; נפקנית של גויים; כופרת בעיקר ושלא בעיקר; בוגדת בעמך ובמשפחתך – הכול מקנאה. לו יכול, גם הטוקבקיסט הזועף ביותר היה רוצה להינשא לשיקסע ארוכת רגליים, ולא ליהודייה ממושקפת וקודרת, אלא שבמקרה שלו הילדים יצאו גויים וזה חתיכת בזבוז של גנים. בכל זאת, אנחנו במצב של מלחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully