וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברי סחרוף מארח את יהודה פוליקר

10.4.2007 / 10:45

שני הענקים ייפגשו במופע חשמלי וחד-פעמי ביום חמישי בהאנגר 11, תל אביב

מופע מיוחד של ברי סחרוף פותח את פרויקט גולדסטאר סאונד סיסטם 2007. בספיישל חד פעמי יארח ברי סחרוף את יהודה פוליקר לביצוע שירים של השניים בעיבודים מחודשים. המופע המסקרן יעלה על הבמה ב-12 באפריל, יום חמישי, בשעה 21:00 בהאנגר 11 בתל אביב. על העיבודים וההפקה המוזיקלית אחראי רע מוכיח. מחיר הכרטיס: 139 שקלים.

פוליקר הוציא לאחרונה אלבום חדש, "חומוס סאפיינס", שהוקלט באולפן הביתי שלו ובו חזר לשורשים היווניים שלו. הוא שיתף פעולה עם מנוליס רסוליס, אחד היוצרים החשובים בזמר היווני. רסוליס כתב את המילים במיוחד לפוליקר – והלה הלחין 14 שירים. לאחרונה הזמר מעלה מופע "אוריינט אקספרס", בו הוא שר משיריו החדשים. סחרוף, שאלבומו האחרון היה "על המשמרת" עם רמי פורטיס, עלה גם הוא במופע חדש, "בישיבה" – גירסה אינטימית ומיושבת לשירים הישנים והחדשים שלו.

זו השנה הרביעית בה מתקיים פרויקט "גולדסטאר סאונד סיסטם" שמשתדל לגייס לטובתו את מיטב הכוחות האמנותיים הקיימים בשוק המוזיקה המקומית בכל שנה. הפעם ילוו את סחרוף-פוליקר רע מוכיח (תופים, גיטרה), אורן לוטנברג (גיטרה), בן הנדלר (בס), שלומי (כרובי) לביא (כלי הקשה), עדי רנרט (קלידים), יועד ניר (צ'לו) ויוני סילבר (בס קלרינט, כינור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully