וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: וויל פארל עדיין ראשון

10.4.2007 / 11:07

הסרט החדש והארוך של קוונטין טרנטינו ורוברט רודריגז הגיע רק למקום הרביעי. נתוני סוף השבוע של קולנועי צפון אמריקה

הילדים הרעים של הוליווד, קוונטין טרנטינו ורוברט רודריגז, נפלו שדודים במרחץ הדמים בטבלת שוברי הקופות, כשהפיצ'ר הכפול שלהם, Grindhouse, לא הצליח להגיע למקומות אליהם כיוון בסוף השבוע הראשון להקרנתו.

הסרט, שאורכו שלוש ורבע שעות (!!!), מורכב משני סרטים המוקירים את סרטי האימה בעלי התקציב הנמוך משנות ה-70. בסוף השבוע האחרון פתח הסרט במקום הרביעי, עם מכירת כרטיסים של 11.6 מיליון דולר בלבד, כך לפי נתוני המפיץ שלו, דימנשן פילמס. הציפיה היתה שהסרט יגיע ל-20 מיליון לפחות.

מבקרי הסרטים היללו את הסרט אך הקהל היה אדיש, דבר שהחזיק את סרט הקיץ של וויל פארל, "Blades of Glory" במקום הראשון בשבוע השני ברציפות, עם הכנסות של 23 מיליון דולר. בסך הכל, ההכנסות מהסרט הגיעו ל-68.4 מיליון דולר לאחר 10 ימי הקרנה.

"Grindhouse" היה רק אחד מארבעה סרטים חדשים שניסו למשוך אליהם את הצופים בחופשת הפסחא. הקומדיה המשפחתית, " Are We Done Yet?", הצליחה בכך והגיעה למקום השלישי בטבלה עם 15 מיליון דולר. הסרט בכיכובו של הראפר אייס קיוב הכניס 19.1 מיליון דולר מאז שהוקרן לראשונה ביום רביעי.

סרט האימה בכיכובה של הילארי סוואנק, "The Reaping", פתח במקום החמישי עם הכנסות של 10.1 מיליון דולר בשלושה ימים, ו-12 מיליון דולר מאז יום חמישי. קומדיה נוספת המיועדת לכל המשפחה, "Firehouse Dog" הגיעה למקום העשירי עם הכנסות של 4 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully