וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרייניק ואלתרמן חוזרים?

דפנה ארד

10.4.2007 / 15:53

לצמד המצחיקנים שנולד בנווה-חמציצים נמאס לישון באלכסון, ולאחרונה הם מדברים על יוזמות חדשות ומשותפות. מי יודע לחקות ביסלי?

אבי גרייניק ועידן אלתרמן מעוניינים לחזור לפעול כצמד, ארבע שנים אחרי שהחליטו להפרד. הרהורי הלב והגעגועים של אלתרמן התפרסמו בבלוג שלו באתר "רשימות", שנקרא "לא יכול בלי זה".

בטור, שכותרתו "נפרדנו כך", נכתב: "ארבע שנים אנחנו לבד. כל אחד לעצמו. אני בטוח שמבחינה אישית לשנינו זה טוב יותר. ועדיין, אם להסתכל על זה אובייקטיבית, הדברים היפים והמקוריים ביותר שעשיתי עד היום היו במסגרת 'גרייניק ואלתרמן' ".

בהמשך הפוסט כתב: "אבי ואני מתחילים לדבר לאחרונה על ניסיון לעשות משהו ביחד. לא ברור מה, אולי במה אולי טלוויזיה, אבל כוונה יש. האם זה אומר שהניצוץ עדיין יהיה שם? אין לי מושג. מה שבטוח שאם הוא לא יהיה אז אין טעם. אבל אני מאמין שהריחוק הזה של השנים האחרונות עשה לנו טוב. סוג של RESET . ואולי עדיין נצליח לעשות את הדבר הכי חשוב - להפתיע אחד את השני. זאת במידה ובאמת יום אחד נחזור, כלומר."

גרייניק ואלתרמן היו אחד מצמדי הבידור המצליחים בישראל. ותיקים יותר מאלי ומריאנו ואסי וגורי, השניים התחילו במועדון הסטנדאפ "דומינו גרוס" בתל אביב, ופרצו לתודעה כחלק מהקאסט של התוכנית "פלטפוס". בהמשך, השניים הנחו את התוכנית "כוכבי השכונה" בערוץ 2 והשתתפו יחד בפרוייקט המוזיקלי לולה.

מאז שנפרדו, גרייניק השתתף בסרטים שונים, כמו גם ב"רוקדים עם כוכבים" וכסייד קיק של ליאור שליין בתוכנית האירוח שלו בערוץ 10.

עידן אלתרמן ביים והשתתף בסרט "נמוך" ששודר בערוץ 2, והנחה תוכנית ראיונות אישיים עם קומיקאים בשם "עושים צחוק". הוא השתתף ב"החיים זה לא הכל" וב"הרצועה" ובנוסף הוא מנחה ומשתתף בתוכנית "של מי השורה הזאת" בערוץ 10.

בתגובה לרשימה של אלתרמן בבלוג שלו, אמר היום גרייניק: "אין בינניו שום דבר קונקרטי כרגע, לא היתי מסתיר אם היה."

תרצו להעלות יחד מופע או תוכנית טלוויזיה?

"גם וגם."

עידן אלתרמן בחר שלא להגיב והוסיף "אלה סתם דיבורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully