וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפקטד מאשרום הלחינו את הפסקול של ICQ

10.4.2007 / 17:53

הטראנסווים ארז אייזן ועמית דובדבני יחליטו איך יישמע הצליל שילווה את "יש לך הודעה" בגירסה החדשה של התוכנה. ציון מ"השיר שלנו" בדיכאון

חברת ICQ חתמה על הסכם עם הרכב הטראנס הישרא-בינלאומי אינפקד מאשרום ליצירת פס הקול של התוכנה בגרסתה החדשה - גרסה 6 - שתושק בימים הקרובים. ארז אייזן ועמית דובדבני התקמבנו על הג'וב השווה של ציון מ"השיר שלנו", ויהיו אלו שיחליטו עבורכם איזה צליל נודניקי תשמעו בכל פעם שיקפוץ לכם חלון "יש לך הודעה חדשה", או ההודעה המפתיעה "התחברת לתוכנה".

גרסה 6 של ICQ מקווה לשדרג את "חווית השמע והצליל של המשתמש", בין שאר השיפורים שהיא מקווה להציע לגולשים. אייזן ודובדבני אמרו כי בהתחלה חשבו לחזק את הצלילים שמזוהים עם הגרסה הקיימת, אבל אז קיבלו הוראות מגבוה לעשות "שינוי מהפכני במערכת הצלילים": "הפרוייקט הפך עבורנו אתגר מרתק לביטוי יצירתי. בתום תהליך ארוך אנו מרוצים מהפסקול הנבחר ", התוודו. לדברי רונן ארד, סמנכ"ל מוצר ב-ICQ: "מוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהחוויה, וכן חלק מהערכים אותם מקדמת ICQ, ולכן החלטנו להשקיע בפס קול איכותי".

יש לציין כי ב"השיר שלנו" עונות 3 ו-4, ציון מימון (הלא הוא אלי אלטוניו) הוא בן המזל שהלחין לחברה את הצליל "או-או", שמלווה את חלון ההודעה המנדנד אך החביב. הוא עשה הון עתק ואף נכנס בזכותו לשותפות באחת מזכייניות ערוץ 2. לאחרונה הפסיד מימון את הזכויות למאפיה המרושעת. אין צפי שהדבר יקרה גם לאייזן ודובדבני, אך המציאות חזקה מהמסך הקטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully