וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל סקעת הקליט שיר של חייל שנפל

דפנה ארד

11.4.2007 / 10:10

במסגרת הפרוייקט השנתי של גלי צה"ל "עוד מעט נהפוך לשיר" השתתפו גם אריק ברמן, שירי מימון, וברי סחרוף

ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ישודר בערוץ 2 ובגלי צה"ל הפרוייקט המוזיקלי של גולן יוכפז וגלי צה"ל "עוד מעט נהפוך לשיר". לפרוייקט הצטרפה השנה זכיינית הערוץ רשת. זו השנה החמישית לפרוייקט, והשירים שהולחנו הם של חיילים שנפלו במלחמת לבנון השניה, בקיץ האחרון. הוא ישודר בין 14:00 ל-16:00.

יוכפז, שמגיש ועורך את המשדר מדי שנה, שולח את צוות התוכנית, מפיקים ותחקירנים מגלי צה"ל, ליחידות הנצחה ולארכיונים של הצבא, כדי לאסוף שירים שהותירו אחריהם חיילים שנפלו. דן תורן הוא היועץ האמנותי של הפרויקט.

ברי סחרוף ישיר את שירו של סמ"ר איתי שטיינברגר ז"ל. בעבר, שיר ששר סחרוף בפרוייקט הראשון, "ריבונו של עולם", שכתב סרן בארי חזק ז"ל, נכנס לאלבומו "האחר".

שירו של סמ"ר אלכס קושנירסקי ז"ל, שנפל במהלך חילוץ החיילים החטופים בגבול הצפון ביום פתיחת המלחמה יושר על ידי מיכה שטרית, והראל סקעת ישיר את שירו של סרן גלעד בלחסן ז"ל.

שלומי שבת ופאבלו רוזנברג ישירו את שירו של סמל דן ברויר ז"ל, ריקי גל ולירן נדל ישירו את שירו של רב סמל רועי יעיש ז"ל, אריק ברמן ישיר את שירו של סרן גלעד שטוקלמן ז"ל, עידן יניב ישיר את שירו של רס"ר אשי נוביק ז"ל ושירי מימון תשיר את שירו של סמ"ר רפנאל מוסקל ז"ל, שנפל בגבול הצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully