וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ירה בשיר שלנו?

דפנה ארד

11.4.2007 / 11:19

בקרוב הדרמה המוזיקלית היומית תגיע לסיומה, ואולי לא תשוב למרקע לעולם. בפרק האחרון יישפך הרבה מאוד דם

העונה הנוכחית של תוכנית הטלוויזיה, "השיר שלנו", תסתיים בקרוב. שני פרקי סיום העונה ישודרו במהלך ערב יום העצמאות וביום העצמאות עצמו בערוץ yes ישראלי, ועדיין לא ידוע אם התוכנית תשוב למרקע לעונה נוספת.

אחרי מעללי נינט ויו-יו, רני ותמרה, ושאר חיילי להקת הנח"ל, עוקבים בצייתנות צופים מכל שכבות האוכלוסיה. הדרמה המוזיקלית היומית שניתנה כפרס לנינט טייב בעקבות זכייתה בכוכב נולד, הפכה לנושא חוזר בשיחת הברזייה בבתי הספר היסודיים ובמשרדי ההיי-טק.

שלוש יריות

מהפקת התוכנית לא נמסרו פרטים רבים באשר לשני פרקי הסיום - רק רמזים עבים. פרק 74 (אחד לפני אחרון) יהיה, לפי ההבטחות, דרמטי במיוחד: הוא יכיל וידוי קורע לב (ספקולציות: שמש פרוסט לסבית? נורה ספקטור היא אמא של נינט טייב, ולכן נינט וקרין הן אחיות?), הרבה מאוד דמעות (ספקולציות: שוקי סטאר ימות מסרטן? אבא של יונתן הימר על צבא ההגנה לישראל שייקלע לצרות עם נושים? נינט תעלה במשקל? ייזכרו בתרומת רן בכור לתוכנית?) ושלושה אקדחים לפחות - שיירו שלוש יריות (שי תרצח את נינט? רונית תרצח את נינט וקרין קורן? קרין קורן תרצח את יו-יו? שוקי-סטאר ירצח את קרין קורן? נינט תיחטף לגדה על ידי חמושים?)

בפרק הסיום, הוא פרק 75 (ישודר ביום שלישי), החקירה של נורה ספקטור תתקדם, והטבעת תתהדק סביב היורה (יותם, הרמטכ"ל, אם לא עקבתם. האם נינט תשאר איתו למרות שהוא ביצע ניסיון לרצח?). על שאלת המיליון זלוטי, מה יקרה עם אהבתם של תמרה ורני? לאסף ציפור פתרונים (ספקולציות: רני יאנוס את תמרה? תמרה תגנוב זרע לרני ותכנס להריון? תמרה תחליט לחזור לזרועותיו של יונתן והם יעשו שלישיה עם שמש פרוסט?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully