וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל שייקספיר בתיאטרון הקאמרי

15.4.2007 / 12:02

בקיץ יועלו בתיאטרון כמה מהמחזות הבולטים של המחזאי הבריטי, וכמו גם יוקרנו סרטים המבוססים עליהם ויוקראו מחזות שנכתבו בהשראתו

כדי לקדם את ההצגה "המלך ליר", תיאטרון הקאמרי החליט לארגן פסטיבל המוקדש ליצירותיו של שייקספיר באולמותיו. הפסטיבל יתקיים מה-3 במאי עד ל-6 ביוני, ובמהלכו יועלו המחזות "המלך ליר" בעיבוד ובימוי של רוברט סטורואה, "המלט", חזרות פתוחות של "רוזנקרנץ וגילדרשטרן מתים" בבימוי יעלי רונן, ו"חלום ליל קיץ" בבימוי רנה ירושלמי.

מחו"ל יגיעו שני שחקנים ותיקים וידועים. השחקן סטיבן ברקוף (שיחק בין השאר ב"התפוז המכני", וב"רמבו"), יעלה את הצגת היחיד שלו, "הנבלים של שקספיר", בה הוא יוצא למסע של חקר בעקבות הדמויות הנבליות של שקספיר – יאגו, מקבת, שיילוק, ריצ'ארד השלישי ועוד. בנוסף, הוא יערוך סדנה על שקספיר, ל-30 משחקני הקאמרי. השחקנית סוזאנה יורק, תומכת ותיקה במרדכי וענונו, תגיע לישראל הפעם כדי להעלות בתיאטרון הקאמרי את הצגת היחיד שלה "אהבותיהן של הנשים השקספיריות".

מלבד הצגות, יוקרנו סרטי שייקספיר באולמות התיאטרון, ויוקראו מחזות בקפה התיאטרון. אחד מהם יהיה "הו, הו יוליה" של אפרים קישון, מחזה המספר מה היה קורה אילו רומיאו ויוליה לא היו מתאבדים, והיו ממשיכים לחיות יחד עד לבגרותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully