וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוש בן ארי לא יופיע עם קפלטון

דפנה ארד

17.4.2007 / 10:30

ברגע שלמד על דעותיו ההומופוביות של הזמר מג'מאייקה, סיפר בן ארי שהוא מתנגד לדעותיו. לאחר שהתקבלו יותר מדי תגובות עוינות – הוא גם החליט לבטל את השתתפותו בערב המשותף

מוש בן ארי לא יופיע עם זמר הרגאיי המפורסם מג'מאייקה, קפלטון, בהופעה שתוכננה לערב יום העצמאות בהאנגר 11 בתל אביב. לצעד ההכרחי הזה, הוא הגיע בעקבות התגובות לפרסום בוואלה! על כך שמחוץ להופעה מתארגנת הפגנה נגד קפלטון, הומופוב ידוע, עם מילים בשיריו הקוראות לשרוף את כל ההומואים.

שורות כמו: All boogaman and sodemites fi get killed, האומרת שכל ההומואים צריכים להירצח, גרמו לביטולים של הופעותיו מסביב לעולם - באמריקה ובאירופה בעקבות פעילות של ארגונים גאים.

בפורומים השונים באינטרנט פורסמו בקשות לשלוח מסרים לחברת ההפקות "לב העולם" של מוש בן ארי, על כך שאסור לשתף פעולה עם גורמים הומופובים הקוראים לרצח של הומואים.

בשבוע שעבר "אגודת הלהט"ב" של הלסביות, ההומואים, הטרנס והביסקסואלים, שלחה מכתב נזעם לחברת ההפקה של מוש בן ארי, בו הם מחו על השתתפותו בהופעה.

בהתחלה עוד שקל לפגוש אותו מאחורי הקלעים ולהתעמת איתו כמו ראסטמן לראסטמן, ולנסות לשנות את דעותיו, והתנגד לביטולים ולהחרמות.

"אני חושב שהחרמת ההופעה לא תשיג את התוצאה הרצויה ולמיטב ידיעתי זה לא ממש עזר גם בחו"ל." אמר בתגובתו הרשמית שלשום, אך בעקבות תגובות הקהל של מוש, מתנגד נחרץ להומופוביה ולדיעות קיצוניות כאלה, הוא החליט לבטל את השתתפותו במופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully