וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפלטון לא ישיר שירים הומופובים"

דפנה ארד

18.4.2007 / 13:40

האמרגן שלו ממורמר מכך שהוא צריך לחוות מחדש את התנגדות הגורמים הגאים לזמר אותו הוא מייצג

מייקל ג'ובנוביק, האמרגן של זמר הרגאיי קפלטון, יצא להגן על הלקוח שלו. בהצהרה לעיתונות הוא התחייב שקפלטון לא ישיר על הבמה בהאנגר 11, ביום העצמאות, את השירים שלו בעלי המילים ההומופוביות, הקוראים לשרוף את ההומואים ולרצוח אותם.

הוא הביע תרעומת על כך שמוש בן ארי החליט לבטל את הופעתו בערב, כפי שפורסם אתמול בוואלה!. הוא כתב שקפלטון נמצא בסיבוב הופעות באירופה כעת עם שלושה הרכבי רגאיי מפורסמים, שלא היו מופיעים לצד אמן המקדם שנאה.

בנוסף הוא התייחס לגל המחאה נגד קפלטון בעולם כמטרד חוזר עבורו. "נאלצנו לעבור את כל זה לפני שנתיים באירופה, בעיקר בגלל שאנשים פרשו בצורה שגויה את מילות השירים של קפלטון." הוא סיפר, והוסיף, "פנינו אז לבית המשפט כדי שיעצור את הקמפיין נגדו, והוא גזר שאנחנו צדקנו וזה בלתי-חוקי לבטל מופע בגלל סיבה כזאת, במיוחד כאשר האמן מתחייב לא לשיר את השירים השנויים במחלוקת. אני חושב שהחוק זהה בישראל, כיצד אפשר לחרוץ את דינו של בן אדם לפני שהוא עשה משהו?".

ביום שבת הקרוב, קפלטון יופיע באחד האולמות הגדולים בפאריס, " Le Zenith". גם על ההופעה הזאת היה לאמרגנו של קפלטון מה להגיד: "אין צורך להזכיר שראש עיריית פאריס הוא הומו, והוא לא התנגד למופע".

וקפלטון נשאר בשלו וטוען כי הכל בגלל האמונה והדת שלו (הראסטאפרי), ושמילותיו אינן מעודדות אלימות נגד אף אדם: "זה חבל שחלק מהמילים בשיריי, שבכל אופן החלטתי להפסיק לשיר, פגעו באנשים, ולא הובנו ופורשו כמו שרציתי."

במקום מוש בן ארי יופיעו בערב לרוז סאונדסיסטם שיארחו את אקסום. המופע הפותח היה ונשאר של הלהקה התקווה 6.

(עדכון אחרון: 16:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully