וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אריאלי הפקות בע"מ

השחקן הצחקקן מפתח סדרה חדשה בהפקה עצמית, עם שני חבריו מהתיכון. "זה משהו שעוד לא נראה בארץ" הוא מבטיח

השחקן-מגיש גיא אריאלי ושניים מחברי ילדותו, גל קציר וירדן גת, מפתחים סדרה חדשה. השלושה, שהכירו עוד במגמת הקולנוע בתיכון שבקיבוץ כברי שם למדו, כותבים את הסדרה, ואריאלי, כמובן, יככב בה.

לאחר שהציעו את רעיון הסדרה לזכייניות ערוץ 2 רשת וקשת וחברות הפקה אחרות, אך הללו סירבו - הם החליטו לצאת לדרך עצמאית ולהפיק את הסדרה בעצמם. "גילינו הרבה אטימות. כל הזמן מדברים על כסף. אנחנו רוצים להוכיח שגם בלי הרבה כסף אפשר לעשות דבר טוב מאוד. החלטנו להראות להם." מספר אריאלי.

קציר למד קולנוע בארצות הברית, שם כתב וביים פיצ'ר בשם "The Works". גת למד אנימציה באמריקה אף הוא. אריאלי, מסתבר, הוכשר בעריכת וידאו.

לאחרונה הצליחו לגייס תקציב באופן עצמאי, ולגייס חברים טובים מהתעשייה שיתרמו מזמנם. "כולנו כבר התנסינו בהפקות. יש לנו חברים צלמים שעובדים איתנו בהתנדבות, נותנים עצות ומצלמים. אנחנו מרגישים שיש פה איזה בייבי שלנו שאנחנו מפתחים לבד.

"אנחנו מתכוונים להפיק פיילוט, להראות לאנשים את החזון שלנו. אנחנו מאמינים שזה ישכנע אותם. יש לנו שני פרקים מוכנים, ואנחנו ניגשים לצלם פרק נוסף. זה לקח לנו ארבעה חודשי עבודה."

אריאלי לא הסכים לחשוף את עלילת הסדרה, אך רק סיפר "עלינו על קונספט שלא נעשה בארץ ובעולם... אם זה יצליח - אהיה מאושר, ואם לא – אשמח שעשיתי הכל כדי שזה ייצא. "

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully