וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דידי איידול: ההדחה של סנג'איה

דידי חנוך

22.4.2007 / 10:49

יומיים לפני יום העצמאות ודידי חנוך כבר יורה באוויר זיקוקים. הסיבה? הדחתו המצופה של סנג'איה, שסוף סוף הגיעה

ברוכים הבאים למהדורה חגיגית במיוחד של הטור השבועי לסיכום אמריקן איידול. ברוכים הבאים לחיים שלכם בלי סנג'אייה מלאקאר.סוף-סוף, הסיוט הלאומי שלנו (טוב, של האמריקאים, אבל גם קצת שלנו) נגמר.

מדד השופטים

הג'ננה של פאולה - 4. אולי בעקבות מצב הרוח הקודר והמובן ששרר בתוכנית, פאולה היתה שפויה יותר מאי פעם בתוכנית ההופעות. בתוכנית התוצאות, לעומת זאת, כנראה שהמינונים של ה"תרופות" היו פחות מדויקים. הפרצופים שלה היו קצת מפחידים.

הטמטום של רנדי - 6. "כמפיק מצליח". "קריוקי". בנאדם. די. אתה לא צריך לפמפם את הקריירה שלך ולגנוב שורות מסיימון. זה מביך.

התשכבו-כבר של סיימון וראיין - 8. בתוכנית ההופעות האווירה היתה כמעט עוינת בין השניים, ולא עוינות מהסוג הרגיל - ראיין היה בבירור במצב רוח גרוע כל התוכנית, ולשניים לא היתה סבלנות האחד אל השני. זה בלט במיוחד בעימות בעקבות ההופעה של סנג'י, כשראיין (שעובד גם בערוץ E היכן שתופעת סנג'י דווקא טובה לרייטינג) טען שסיימון היה יורד עליו בכל מקרה, וסיימון עשה לו תנועות של "קישטה". אבל כל העוינות הזאת היתה נחסכת אם הם רק היו שוכבים כבר.

המנטור

מרטינה מקברייד היתה ההפך הגמור מג'יילו. היא היתה פשוט מותק. ובחלק מהמקרים, גם נתנה עצות טובות. אם יש פגם אחד בעבודה שלה כמסייעת לפרפורמרים, הרי שהוא נבע מרצון רב מדי לתמוך בהם. לאקישה וסנג'י היו יוצאים מורווחים יותר לו לא היתה תומכת בהם כל כך. אבל בהתחשב בכך שקאנטרי הוא ז'אנר שאין לי שום עניין בו, מקברייד עזרה להפוך את השבוע הזה לאחד הטובים ביותר.

ההופעות

* פיל - הביקורת של מקברייד היתה ביקורת שחזרה שוב ושוב בהקשר שלו: ההתחלה תמיד גרועה, הסוף (כמעט) תמיד מצוין. היא ביקשה ממנו להכניס את הנשמה מהסוף אל תחילת השיר. והוא הקשיב. השיר היה מאעפן, אבל זה היה אחד הביצועים היותר סבירים שלו.

רנדי חשב שיש לו קריירה כזמר קאנטרי. פאולה התלהבה. סיימון "נו, לקחו רק עשרה שבועות. לא יודע אם זה יציל אותך, אבל זאת פעם ראשונה מזה זמן רב שבחרת שיר מצוין ואפילו ראינו קצת אישיות". אני חייב להודות, לא חשבתי שזה יציל אותו. הייתי בטוח שפיל הולך הביתה השבוע. כמה טעיתי? נדבר על זה בהמשך.

* ג'ורדן - Broken Wing. בהאזנה לביצוע של ג'ורדן, נזכרתי במשהו שאמרו לה לפני מספר שבועות: אין שירים "גדולים מדי" לקול שלה. חוץ מזיוף בתו אחד, זה היה ביצוע נהדר. נאמר כבר שהיא מועמדת, אבל צריך לומר את זה כאן ועכשיו: יש מצב שג'ורדן היא הפייבוריטית כרגע. היא לא מושלמת ו"משעממת" (לדעתם של אנשים מסוימים) כמו מלינדה, והיא מעולה. והיא עושה רושם של אחלה בנאדם, וגם זה חשוב.

מחמאות רציניות מרנדי ופאולה. סיימון מאמין בפעם הראשונה שהיא יכולה לנצח. בוקר טוב, מר קאוול. אני מאמין בזה כבר חודשיים.

* סנג'י - טוב, חייבים לתת לו קרדיט על הבחירה. Something to Talk About, מבחינת המילים, מייצג את כל תופעת "סנג'י באיידול". הביצוע - כמה מפתיע - לא היה טוב, למרות שבקליפ החזרה עם מקברייד הוא דווקא נשמע טוב מאד. מעבר לכך, הוא נראה לחלוטין בלתי שפוי. מפחיד.

רנדי: "קריוקי". סיימון הוריד את הכפפות: "פשוט נורא. גרוע כמו באודישנים. אני יודע שזה היה מצחיק, אבל אנחנו אמורים למצוא כאן את הזמר הטוב ביותר".

* לאקישה - Jesus Take The Wheel. הלהיט העצום של קארי אנדרווד. החלק השקט בפתיחת השיר בוצע באופן מושלם. דווקא בחלק של פתיחת המנועים, היא התקשתה באופן מפתיע. השיר ברגיסטר טיפה גבוה מדי בשבילה, והוא גרם לקול שלה להישמע חלש ומאומץ מכפי שהוא.

אף אחד מהשופטים לא התלהב מהביצוע.

* כריס - Mayberry. שיר קצת מאעפן, אבל כיפי כזה. הביצוע היה טוב מאד. כמו עם Geek in the Pink לפני מספר שבועות, כריס מראה שדווקא שיר פחות ידוע יכול להיות בחירה נכונה כשהביצוע כיפי.

סיימון חשב שהיה גרוע. גם רנדי. יכול להיות שהציפיות הנמוכות משפיעות על התגובה שלי? אני עדיין מחזיק בדעה שהוא היה טוב מכפי שהם חשבו. אחרי ההתנצחות עם סיימון, כריס בחר להביע השתתפות בצער עם קורבנות הטבח בוירג'יניה ומשפחותיהם. כריס הוא מוירג'יניה, כך שיש לו חיבור אישי וחברים באוניברסיטה.

*מלינדה - Trouble is a Woman. ביצוע קצת גוספלי לשיר קאנטרי. ו... נו. מה אפשר לומר על מלינדה? אמרו כבר שאני משוחד בקשר אליה ושאני לא שופט אותה באובייקטיביות. אבל השופטים אמרו את מה שאני רוצה לומר: היא היתה פנטסטית.

* בלייק - When the Stars Go Blue. לשם שינוי, בלייק לא שר שיר שאני מכיר, ויכול להיות שזה עזר לי ליהנות מהביצוע. זה היה ביצוע בלייקי טיפוסי: חלקלק, מהוקצע, רך, מנותק מהמילים. אבל כאמור, מכיוון שלא אכפת לי מהשיר, יכולתי ליהנות מהמקצוענות שלו. אבל בלייק פשוט לא מרגש אותי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ההדחות

השביעייה הלא סודית חולקה לשתי שלישיות עם מלינדה אחת באמצע. שלישייה אחת כללה את סנג'י, לאקישה ובלייק. השנייה כללה את כריס, פיל וג'ורדן. מלינדה התבקשה לבחור מי מהשלישיות היא המובילה ולהצטרף אליה. היא בחרה להתיישב באמצע. בחורה חכמה. באופן מפתיע, השלישייה של לאקישה ובלייק היא היתה זו שהיתה בתחתית. בשלב הזה הופיע חיוך ענקי על פרצופו של סיימון, שכנראה אמר לעצמו: אין מצב שסנג'אייה קיבל יותר קולות מבלייק ולאקישה.

והוא צדק. סנג'אייה עף. נאמר את זה שוב: סנג'אייה מלאקאר. עף. הלך הביתה. לא ממשיך איתנו.

איך זה קרה? פיל אמור היה לעוף השבוע, לפי תבנית ההצבעות של התוכניות האחרונות. אבל הוא נתן הופעת קאנטרי טובה וזיהה את הסגנון הזה כאהוב עליו בשבוע בו צפו בתוכנית יותר חובבי קאנטרי. וכך הוא לא רק הציל את עצמו, הוא הגיע לטופ 3. וכריס? וירג'יניה הצילה אותו, לדעתי. ושוב, לא רק הצילה כי אם הזניקה אותו למיקום גבוה במידה בלתי סבירה.

בתוכנית הבאה יהיה ספיישל עם הרבה אורחים והופעות ועניינים. יהיה מעניין. וכנראה שאחד מצמד פיל/כריס ייפול מהשלישייה המובילה היישר להדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully