וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות בהפגנה מול קפלטון

חן רוזנק

24.4.2007 / 18:13

בסיסמאות כמו "גם היטלר רצה לשרוף אותנו" יצאו תומכי הארגונים הגאים להפגין אמש מול הופעתו של הזמר

כחמישים איש הפגינו אתמול מול המופע של זמר הרגאיי המפורסם מג'מייקה, קפלטון, ששיריו קוראים לשריפת הומואים, בהאנגר 11 בת"א. המפגינים לא חסמו את הכניסה למופע, אלא עמדו מהצד השני של המדרכה כשהם נושאים את דגלי הגאווה, דגלי מדינת ישראל, שלטים ומגאפון. לבאי המופע ולעוברים ושבים הם חילקו ברושורים שהסבירו למה הם מתנגדים למופע של הזמר בארץ.


"לא רצינו להפריע לאנשים שקנו כרטיסים למופע, היה חשוב לנו להראות שמדובר באדם שקורא קריאות גזעניות, ושאנחנו לא מוכנים לקבל הופעה כזאת בישראל", אמר לוואלה! ברוך אורן, יו"ר ארגון "שישה צבעים".

המפגינים נשאו שלטים עם סיסמאות כמו "גם היטלר רצה לשרף אותנו", "הומופוביה איננה מחלה וניתנת לטיפול פסיכולוגי", "אחרי ההומואים מי הבא בתור?" ו"My Brother Is Gay Should I Burn Him?".

את הקהל הם שילהבו בקריאות במגאפון שכללו את האמרות "קפלטון אל תדאג עוד נראה אותך בדראג", "רגאיי כן- הומופוביה לא", "קפלטון הוא אסון ונשיר את הפזמון: שריפה אחים שריפה!", "גטאות ומשרפות מתחילות בהופעות".


"זכינו לסולידריות מאנשים שעברו באזור למסיבות אחרות ומבאי המופע עצמם, הוסיף אורן," חלקם אמרו שהם מסכימים איתנו, אבל הם כבר קנו כרטיסים ולכן הם הולכים". מבחינת הארגונים הגאים, ההפגנה הוכתרה כהצלחה: "בסוף המופע ניגש אלינו גורם מההפקה שאמר שהוא שמח שלא הייתה אלימות בינינו לבין באי המופע, כי בהפקה חששו שחבר'ה שיגיעו למופע שיכורים יציקו לנו, אבל זה לא קרה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully