וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל האוונגרד לפטופיה חוזר בפעם השלישית

חן רוזנק

29.4.2007 / 9:42

יכלול הופעות חיות של אמנים המשלבים בין וידיאו-ארט, מחול וסאונד

מיטב אמני האודיו-ויז'ואל הישראלים, וגם כמה מחו"ל, יתקבצו לפסטיבל לפטופיה (3#), ב-9 במאי, שבהפקת הלייבל אינטרוול רקורדינגס. האירוע יכלול ארבע הופעות חיות, הקרנה של קטעי וידאו-ארט בינלאומיים, ואת די-ג'יי dubious על הפטיפונים.

על הבמה בלבונטין 7 יעלה בין השאר דומניקו סיאג'נו, מאיטליה, נגן דאבל בס ומלחין, שמשחק בנגינתו על הקשר בין כלים אקוסטים לעיבודם ע"י כלים אלקטרוניים. בזמן ההופעה הוא אף יקרין קטעי וידאו שיצור במקום מול עיניכם ההמומות. סיאג'נו הופיע בפסטיבלים בינלאומיים כמו טוניק, טראנסמדיאל וסטיים, ושיתף פעולה עם אמנים שונים דוגמת אלוין קוראן, ג'ים אורורק, ואנסמבל מימאו.

בנוסף יופיעו אמנון וולמן, אמן סאונד ומלחין, שפועל בארה"ב. וולף שעומד בראש המחלקה למוזיקה דיגיטלית בברוקלין קולג', משלב כלים חיים ועבודת עיבוד דיגיטלית במוזיקה שלו, ונחשב לאחד מהבולטים בתחום בעבודה על כלים דיגיטליים. הוא שיתף פעולה במהלך השנים עם יוצרים מוכרים דוגמת ג'ים אורורק ודייויד גראבס.

גם הצמד דופראס, ליאורה בלפורד ועדו גוברין, אמנית וידאו ואמן סאונד, יעלו להופיע בערב. הזוג כבר הספיקו להציג את יצירותיהם האודיו-ויזואלית במוזיאון תל אביב לאמנות, גלריית טל אסתר, הפסטיבל הבינלאומי לסרטים בחיפה, סלובקיה, ברצלונה ועוד.

ולסיום הדואו- הרקדנית טלי זבילביץ' והמוזיקאית ורד קופיץ, יציגו את יצירתם 'שניים בנשימה', שילוב של אקורדיון ומחול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully