וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק זאב צעיר

עומר בכר

29.4.2007 / 6:42

ערב אחד גילה עומר בכר שכשהלילה יורד, הוא הופך שעיר בכל גופו, ציפורניו מתארכות והוא מתחיל לכתוב ביקורת טריילרים

העכבר של פיקסר

החברות דיסני ופיקסר ממשיכות את שיתוף הפעולה ביניהן גם הקיץ עם רט-אט-טו-אי, סרט אנימציה חדש, אשר לא מובן מי אישר את שמו הלא ידידותי. מגפת סרטי האנימציה הביאה, לדעתי, את הז'אנר-המעולה-לכל-המשפחה לפשיטת רגל יצירתית כמעט. ואם אתם לא משוכנעים, כדאי שתפגשו את הרובינסונים.

בשנה שעברה הוציאו פיקסר את "מכוניות" שהיה משעמם, חסר מעוף וממוחזר. קשה לדעת האם בפיקסר הסיקו מסקנות, אבל בכל זאת, פיקסר הרוויחה את המוניטין שלה ביושר.

הטריילר לסרט החדש מאוד אינפורמטיבי וטוב שכך, כיוון שהיה חשוב להוכיח שעלילת הסרט מקורית. הרי סרטים מצוירים על עכברים אינם דבר נדיר במיוחד. העלילה נסובה סביב עכברוש שחי בפריס וחלומו הגדול הוא להיות שף. למזלו הוא פוגש בטבח צעיר ולא כל כך מוצלח שמגלה את כישוריו וביחד הם משתפים פעולה במטרה להפוך לשף הטוב בפריס. ויזואלית, הטריילר נראה מצוין עד כדי כך, שבסיומו חיפשתי מסעדות צרפתיות באזור מגוריי, אבל התאכזבתי מפן אחר: ההומור. אף בדיחה לא צלחה בעיני, ולמען השם, אתם יוצרים סרט על צרפתים. הבדיחות אמורות לכתוב את עצמן!

ציון טריילר: סלחו לי על הצרפתית, אבל מפיקסר הייתי מצפה ליותר.

קהל יעד: עכברים ואנשים

אבק של כוכבים

בטריילר ל- Stardust נתקלתי במקרה, ולמרות שם הסרט, שאינו מרמז כמעט דבר על תוכנו, גיליתי טריילר מסקרן מאוד שגרם לי לחפור מעט עמוק יותר ולגלות עולם חדש ונפלא.

הטריילר מציג בפנינו עולם פנטסטי מעוצב בצורה יפהפיה: הסרט מספר על זוג אוהבים, כשהבחור מציע לנערתו להביא לה כוכב נופל בכדי שתסכים לתת לו את ידה. בדרכו לשם הוא עובר קיר קסום שהוא גבול עולמם המוכר ויוצא לגלות טריטוריה חדשה בה סכנות רבות אך גם דברים נפלאים. הכוכב הנופל מתגלה כבחורה אשר נרדפת על ידי מכשפה מרשעת, פיראטים ועוד יצורים מכושפים.

הקאסט גם הוא מפתיע, וכולל בין היתר את רוברט דה-נירו, קלייר דאנס, מישל פייפר, איאן מק'קלן, פיטר אוטול, ריקי ג'רבייס ועוד. חיפוש מעמיק יותר גילה שהסרט מבוסס על ספר מאת ניל גיימן וזו אמורה להיות סיבה שלבדה מספיקה כדי לראות את הסרט. נקווה רק שהציפיות ימומשו.

ציון טריילר: הרבה כוכבים.

קהל יעד: חובבי פנטזיה

ג'יי, לא!

מאז שמותג העל ג'יי לו ובן אפלק, "בניפר", נפרד (למרות שגם עם ג'ניפר גארנר, זה עדיין סוג של בניפר) קריאת הטבלואידים הפכה פחות אטרקטיבית בעיני. מאז, ג'ניפר לופז הורידה מעט פרופיל, אולי בשכל. אבל כעת היא חוזרת לשתף פעולה עם בן זוגה החדש, מרק אנתוני, בסרט חדש בשם El Cantante. זוהי דרמה מוזיקלית המבוססת על סיפור חייו של זמר הסלסה ההיספני הקטור לאבו, שעשה היסטוריה כשהוציא את הסלסה מהגטאות של רחובות ניו יורק והפך אותה ללהיט בשנות ה-70 , ועל הטרגדיה האישית שלו - התמכרות להרואין שהובילה אל מותו.

הטיזר מתחיל בכתוביות המספרות על הזמר שצמח מהרחוב, ולאחר מכן מקריינת ג'יי-לו את שאר הטיזר. באופן אישי, אני מתעניין בדרמה מוזיקלית במידה ואני מתחבר לז'אנר המוזיקלי. לא כך הדבר על סלסה, אותה אני מעדיף על הנאצ'וס ולא על הרחבה. חוץ מזה, ג'יי-לו צריכה ללמוד להגיד לא לסרטים עם בני זוגה, אחרת היא מסתכנת בעוד "אהבה מחוץ לחוק" (Gigli).

ציון טריילר: מזכיר מעט את "לה באמבה", אבל עשוי לא רע.

קהל יעד: כל מי שסלסה זורמת בעורקיו וגם חובבי ביוגרפיות מוזיקליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully