וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקפריו ורפאלי - שלב הפאנל

חן רוזנק

29.4.2007 / 15:55

בפסטיבל "שובר מסך" ידונו על הקרב שניהלו צלמי הפאפרצי עם הזוג הלוהט. בין המשתתפים השנה אילנה דיין, מירב מיכאלי, רזי ברקאי ואורי אורבך

"שובר מסך", פסטיבל הטלוויזיה של המכללה האקדמית עמק יזרעאל, חוזר בשנתו השלישית אל ביקורו הטראומטי של הזוג בר@דיקפריו בישראל במסגרת הפאנל "הקרב על דקפריו ורפאלי". בנוסף לאבק הכוכבים יעסקו שם גם בעניינים קצת פחות נוצצים בסדנאות אומן והקרנות טלוויזיוניות שונות.

בין השאר "מכרכור לסינגפור", פאנל בהנחיית חיים הכט, פגישה עם התסריטאית של הסדרה המצליחה,"מרחק נגיעה", רונית וייס ברקוביץ, בימת יוצרים עם חגי לוי, יוצר "בטיפול" ופאנל על מבקרי הטלוויזיה עם רענן שקד. בנוסף רון לשם, כותב הספר "אם יש גן עדן" ידבר על הסרט "בופור" וגיורא חמיצר, יוצר "השמיניה", ידבר על תוכניות ילדים למבוגרים.

לעמק יזרעאל יגיעו גם אורי אורבך, אילנה דיין, מירב מיכאלי, נחמן שי, רזי ברקאי, רפיק חלבי, דודו גלבוע, ניר קיפניס ועוד אנשי תקשורת נוספים.

השנה הוחלט לקיים במסגרת הפסטיבל גם תחרות סרטים תחת הכותרת, "יצירה יזרעאלית", בנושא "מלחמת לבנון ואני". במסגרת זו, יוזמנו סטודנטים ובוגרים לתקשורת להגיש סרט או כתבה חדשותית באורך של 4-5 דקות בנושא המלחמה מזווית ראייתם האישית ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים.

פסטיבל "שובר מסך", שיתקיים ב-15 במאי בקמפוס המכללה, מיועד לסטודנטים הלומדים תקשורת, קולנוע ועיתונות בכל המוסדות בארץ, ומטרתו להפגיש לשיח אקדמי את הסטודנטים לתקשורת עם אנשי התעשייה וכן לקהל הרחב. הפסטיבל יתקיים בשיתוף "רשת" והוא מופק על ידי סטודנטים לתקשורת מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל, בסיוע העיתונאי משה שלונסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully