וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן מייזנר, Klimek , בדרך לארץ

חן רוזנק

30.4.2007 / 9:54

המוזיקאי הגרמני, בעל החיבה לישראל, יגיע לשורה של הופעות ותיקלוטים בירושלים

סבסטיאן מייזנר יקפוץ לארץ בתחילת מאי ויתחיל את מסעו בעיר הקודש בכיתת אמן, ב-9 בחודש, במסגרת פסטיבל מוסררה מיקס. תחת הכותרת "Walking in Jerusalem and beyond", יסקור מייזנר שורה של פרויקטים שיצר- כולם קשורים בירושלים. החל מדיסק מוזיקה אלקטרונית שהוציא בלייבל הגרמני Mille Plateaux ועד לרשת אמנים בינלאומית שהתפתחה במטרה להוות פלטפורמה אלטרנטיבית למפגש בין אמנים שמתנגדים לציית לחוקי הממסד.

אמן המולטימדיה יופיע באותו היום בסט שמבוסס על פרויקט "גטו אמביינט", אותו מיזם שבוחן סביבות אורבאניות וכפריות ומתמקד בשינויי משמעות שמתרחשים סביבנו ב"עולם של הפוסט-גלובליזציה". אחרי יומיים יתקלט באוגנדה, פאב הסטודנטים האולטימטיבי, משעה 13:00, ולמחרת תחת השם Ambient Pimp, יויפע בפאב "סירה".


סבסטיאן מייזנר, Klimek, מהלייבל הגרמני Kompakt, הוא אחד השמות המוכרים והמשפיעים במוזיקה אלקטרונית של השנים האחרונות. הוא היה מהאמנים הראשונים בעולם שניגנו גליצ' והיה חלק מרכזי בלייבל Mille Plateaux הגרמני, מעוז הקליקס אנד קאטס של סוף שנות התשעים. כמו כן יש לו חלק בולט בזרם ה Ambient Pop ש"קומפקט" הוא הלייבל המוביל בו.

ייחודו של סבטסיאן הוא בשילוב בין אמביאנט לבין עמדות חברתיות וטיפול בנושאים מורכבים, חלקם בעלי אופי פוליטי. האלבום האחרון שלו, Into the Void, נעשה בשיתוף המוזיקאים הישראליים ערן זקס ורן סלוין עבור הלייבל הבלגי הוותיק Sub-Rosa (Scanner, Anthology of Noise ). האלבום הוקלט בקראקוב, פולין, ומטפל בצורה ביקורתית בתופעת של שיחזור רבעים יהודיים באירופה, שמיועד לתיירות (אמריקאית בעיקר) ומוציא את הקשר לאופי האמיתי של החיים היהודיים שם בעבר.

אחד הפרוייקטים עליהם עבד בשנים האחרונות הוא הפרויקט הישראלי-גרמני, Intifada Offspring , בו אסף חומרים אלטרנטיביים שנוצרו בישראל ובעיקר בירושלים החל משנות השמונים (נושאי המגבעת, להקת ישראל וכו') וריכז אותם על גבי DVD, CD ותקליט כפול שיצאו ב Mille Plateaux.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully