וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוכח/ לא נוכח

פיני אסקל

30.4.2007 / 11:38

בערוץ הילדים מנסים להוריד את מפלס התמימות עם סדרה מוקומנטארית על חייו של תום אבני. פיני אסקל יצא אל הג'ונגל

בממלכת ערוץ הילדים הפנימו ככל הנראה כי לקחת את הצופים הזאטוטים לעוד סיור בספארי או במוזיאון ארץ-ישראל זה הכי עודד מנשה. לשם כך, החליטו לאתגר את צופיהם הנאמנים בכניסה אל מאחורי הקלעים של עולם השואו ביז, שם בדרך כלל הולכת לאיבוד התמימות.

תום אבני, הידוען שהפך לשק החבטות הכי קל בתעשייה (למעט אולי עודד מנשה, ראה פסקה קודמת), נבחר למשימה: הוא מרכזה של סדרה מוקומנטרית העוקבת כביכול אחר חייו. בצעד אמיץ, אולי זה שיציל את הקריירה שלו, נתן אבני אור ירוק למצלמות שיתעדו את יומו המרתק מהרגע בו הוא מתעורר - לפעמים ב-11:48 בבוקר, אבל בעיתות משבר הוא נמצא במשרדו של הסוכן כבר ב-9:02 - ועד הרגע שמתחיל להיות משעמם.

בעוד ילד הג'ונגל מפגין מודעות עצמית, כולל בדיחות מוגלי שרצות בקצב בו פוליטיקאי נחקר תחת אזהרה, מנסים יוצרי הסדרה ללמד את הילדים שיעור במבוא להבנת התעשייה, באמצעות מושגי היסוד "שער בפנאי פלוס", "הרצון לצאת מהתדמית" ו"דבר עם הסוכן שלי".

אין ספק שעולם הבידור בכלל ומה שקורה מאחורי הקלעים בפרט נעשה מעניין מיום ליום - ויעידו על כך מפגשי מעריצים, טוקבקים ובקיאות המעריצים בחיי הסלבס. אבל בעוד אבני יגזור את הקופון ויפשוט את תדמית מלכת הילדים, מישהו בערוץ לא לקח בחשבון את אובדן התמימות של הקליינטים שלו, הילדים שאמורים עדיין ליהנות מעוד "כדור פורח" או "ששטוס" לפני שהערוץ יורק לבאר ממנה הוא שתה.

"24/7", ערוץ הילדים, (רק למנויי הוט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully