וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג' אגינסט דה משין התאחדו

חן רוזנק

30.4.2007 / 16:17

אחרי שבע שנים תמימות חברי הלהקה עלו הלילה להופיע יחדיו בפסטיבל קואצ'לה. באופן צפוי בעליל הם גם תיבלו את המוזיקה באימרות אנטי- מלחמתיות

מול עיניהם המעריצות של 60 אלף צופים עלו לבמה הסולן זאק דה לה רוחה, הגיטריסט טום מורלו, המתופף בראד ווילק והבסיסט טים קומפורד וניגנו שוב ביחד, אחרי שבע שנים של דממה, שנראו כמו נצח.

עם השירים הטובים מפעם כמו Bullet In Your Head, Know Your Enemy, Sleep Now In The Fire, ומנת גידופים והשמצות בלתי נמנעות נגד הנשיא בוש והמלחמה בעיראק, הקהל במופע היה באקסטזה, נמסר מסוכנויות הידיעות.

וכמו שכולם ציפו, דה לה רוחה לא חיכה הרבה זמן כדי לעורר סערה, כשהשווה את משטרו של בוש ג'וניור לפושעי מלחמה נאצים, וצעק למיקרופון: "צריך לירות בהם כמו בכל פושע מלחמה אחר". לסיום, פינקה הלהקה את המעריצים ושרה את להיטה הענק "Killing In The Name".

מעבר לשלוש הופעות שנקבעו ללהקה לפסטיבלים קרובים בארה"ב, החב'רה עוד לא עשו תכנונים ארוכי טווח. רייג', שהתפרקה כשהזמר זאק דה לה רוחה עזב לטובת קריירת סולו, לא מסעירה במיוחד, הגיעה לראש מצעדי האלבומים בארה"ב פעמיים במהלך הניינטיז.

הגיג של הלהקה היה הדבר לו חיכו כל באי פסטיבל הרוק קואצ'לה שבקליפורניה. אחרי שלושה ימים של 120 הופעות, חמש במות במקביל ובעיקר הזעה (הטמפרטורה הגיע ל-39 מעלות!!) נחתם אתמול בלילה הפסטיבל.

במקום הספיקו גם להתאחד "ג'יזס אנד מרי צ'יין" שנהנו מחברתה של השחקנית בעלת הקול הסקסי סקרלט ג'והנסון, שהתארחה בקולות רקע, ולהקת "קראוודד האוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully