וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: לאמריקאים לא נמאס מ"Disturbia"

חן רוזנק

30.4.2007 / 17:16

המותחן הזול לא יורד מראש רשימת שוברי הקופות בארה"ב שבוע שלישי ברציפות

כנראה שההומאז' דל התקציב להיצ'קוק, Disturbia, הפחיד כל כך את האמריקאים שהם לא העזו ללכת לראות סרט אחר.

המותחן נשאר במקום הראשון והוביל את טבלת שוברי הקופות לשפל הנמוך ביותר מזה שבעה חודשים עם הכנסות של 63 מיליון דולר בלבד.

סוף השבוע הזה גם לא עשה חסד עם ההפקות הצנועות יותר שניסו להספיק ולהשתחל לרשימה לפני שגיבור העל האימתני ילך על כל הקופה בשבוע הבא. הכוונה כמובן ל"ספיידרמן 3", הראשון בסדרת סרטי הקיץ מכניסי הבוחטות הרציניות שיעלה לאקרנים בארה"ב בוים שיש הקרוב.

אז לפני שספיידי יגיע יש לנו את "Disturbia", שמספר על ילד שמשוכנע שהשכן שלו רוצח סדרתי- אה לה "חלון אחורי" של אלפרד היצ'קוק מ-54', שכאמור נשאר בראש טבלת שוברי הקופות עם הכנסות ממכירת כרטיסים שהצטברו לשווי של 52.2 מיליון דולר .

למקום השני נכנס הסרט The Invisible, גם הוא למרבה ההפתעה, מותחן מצמרר שכזה על ילד שנתקע כרוח רפאים חסרת מנוחה בין גן עדן לגיהנום. את המסכן מגלם ג'סטין צ'אטווין (שתיפקד כבנו של טום קרוז ב"מלחמת העולמות"). הסרט, בבימוי של דיוויד גוייר, הכניס בינתיים לאולפני דיסני סכום של 7.6 מיליון דולר.

ניקולאס קייג' פתח במקום השלישי עם "נקסט", שעלה בארץ במקביל ליציאתו בארה"ב, והרוויח שם 7.2 מיליון דולר. בסרט מגלם קייג' קוסם החי בלאס ווגאס, ומסוגל לראות מה הולך לקרות בעתיד שתי דקות לפני שהדבר קורה באמת. בעזרת כוחות העל שלו הוא מנסה לעצור מזימה של אירגון טרור וגם לכבוש את לב אהובתו.

לסיפור העלילה המופרך הזה, שביים לי טמהורי, הזכור מהסרט "למות ביום אחר" מסדרת בונד, מצטרפת גם השחקנית המוערכת ג'וליאן מור כסוכנת FBI קשוחה.

אנתוני הופקינס שמגלם שוב רוצח נוראי בסרט "Fracture" ירד מקום אחד למקום הרביעי, והסרט Blades of Glory, של וויל פארל חותם את החמישייה הפותחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully